Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om anskaffelse av et webcam, til rundt tusenlappen. Har aldri hatt før, så jeg vet ikke helt hva jeg er på utkikk etter, eller hvilke kriterier jeg har.

Noen tips og erfaringer her på KG? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til tusen kr??? var ikke det litt dyrt? du kan få gode web-cam til laaangt under det, men kommer jo mye ann på hastigheten på dataen din å da, jeg har vanlig adsl, og et vanlig creative camera, hatt det ca 2 år, å det blir helt klart bilde å sånn...

Skrevet

Jeg kjøpte et Philips wecam på Elkjøp til 149 kr og det var med mikrofon.

Funker helt fint.

Hva skal du med et webcam til tusen kr egentlig?

Jeg bruker mitt kun når jeg har msn med noen av mine venner :)

Skrevet

En datafyr jeg kjenner sa at man måtte opp i den prisen for å få et ordentlig et, med bra bilde og sånn..Men ikke vet jeg :forvirret:

Skrevet

Mitt kosta 200 kr, tror jeg. Kvaliteten er fin den. Ikke som på digitalkameraet selvfølgelig, men hva gjør vel det.

Skrevet

tusen kroner for et webkamera? da må du være opptatt av detaljer ihvertfall ;) jeg betalte 500 for mitt for 3 år siden. Helt fint til mitt bruk, bare sitte å se på hverandre mens vi prater, vise hverandre ting..

Dette har jeg: Logitech

Skrevet (endret)

Velvel, tilbake til det jeg egentlig spurte om; hva bør jeg tenke på ved kjøp av webcam? Noen spesielle funksjoner som er greie å ha? Noen merker som skiller seg ut positivt eller negativt?

Bala- Trådstarter

Endret av Bala
Skrevet (endret)

Creative er bra. Du kan bestille det på Komplett.no til en snill pris. ;)

Endret av Lillesøster
Skrevet

Jeg kan anbefale Samsung Trution TWC-7000X. Helt grei oppløsning (640x480), billig, god mikrofon og ikke minst veldig bra medfølgende programvare.

Gjest gjest_ovanfor
Skrevet

Sjekk oppløsning, bilde pr sekund, festemuligheter (Skal du ha det på bærbar, flatskjerm osv). Hvis du egentlig ikke har lyst å legge så mye penger i det så anbefaler jeg å kjøpe på elkjøp der du har returrett. Så kan jo du prøve et rimeligere å se om det er bra nok for ditt bruk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...