AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Vi har avstandsforhold men har ferien sammen nå. Han vil ikke ha sex hver dag. Vet det sikkert ikke har noe med meg å gjøre da avstanden gjør at han må invisere mye ellers både økonomisk og tidsmessig for å få det til. Men lurer på om han har lav sexlyst eller om det er helt vanlig å la det gå en dag imellom tidlig i forhold. Ikke alltid han heller har lyst om jeg tar initiativ midt på dagen. Noen ganger trur jeg også han runker litt før sex for å bli klar. Han hadde prestasjonsangst i begynnelsen av forholdet også. Anonymkode: ef730...219
sicario Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har avstandsforhold men har ferien sammen nå. Han vil ikke ha sex hver dag. Vet det sikkert ikke har noe med meg å gjøre da avstanden gjør at han må invisere mye ellers både økonomisk og tidsmessig for å få det til. Men lurer på om han har lav sexlyst eller om det er helt vanlig å la det gå en dag imellom tidlig i forhold. Ikke alltid han heller har lyst om jeg tar initiativ midt på dagen. Noen ganger trur jeg også han runker litt før sex for å bli klar. Han hadde prestasjonsangst i begynnelsen av forholdet også. Anonymkode: ef730...219 Ja det er helt normalt å la det gå en dag i mellom. Det er helt normalt å la det gå 2 og 3 dager også. Det er også normalt å ha sex hver dag i starten. Hva som er normalt spenner over et stort spekter og avhenger av 1 million ting. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Det vanligste er at man i begynnelsen av et forhold ønsker å ha sex flere ganger daglig. Jeg tenker at dette nok sier noe om hans sexlyst. Tidlig i forholdet er det unntakstilstand, men etter noen år pleier folk å roe ned sexlysten til et vanlig nivå. Når han allerede i begynnelsen ligger på sex noen få ganger i uken, kan du banne på at det blir lite sex i fremtiden. Enten det, eller så er han ikke så tent på deg. Merker du ellers om han virker tent på deg og forelsket? Vil han kose? Stryke på deg? Ser forelsket på deg? Hvis alt dette er på plass, handler det nok om lav sexlyst. Anonymkode: 0c09f...826 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 I alle mine forhold har vi kneppet som kaniner flere ganger per dag, i alle fall de første 6-12 månedene Anonymkode: 9c3ae...146 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Alle er forskjellige, kommer vel kanskje også an på alder og for noen holder det med annenhver dag. Spørsmålet er vel om det er for lite for deg, TS? Eller handler det mer om usikkerhet og undring på om du er bra nok for han? Anonymkode: b905c...5ce
EmilieH Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 Vært sammen 5 mnd snart, har oss 3-4 ganger om dagen 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #7 Skrevet 17. juli 2021 Jeg har noen forhold bak meg, og frekvensen på sex i starten har variert fra mann til mann. Jeg er ganske konstant i min lyst. Med et par av eksene var det 2-3 ganger daglig ganske lenge. Med han ene var det sex omtrent hver dag i alle de seks årene vi var sammen. Med et par andre var det labert både i starten og gjennom hele forholdet. Anonymkode: f183f...c67
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #8 Skrevet 17. juli 2021 Min erfaring er at om den fysiske interessen er laber i starten, blir det 20 ganger verre etter et år eller to. Anonymkode: 586d5...2e1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #9 Skrevet 17. juli 2021 Hver dag, flere ganger om dagen 😃 Anonymkode: b19c2...c77
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #11 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det vanligste er at man i begynnelsen av et forhold ønsker å ha sex flere ganger daglig. Jeg tenker at dette nok sier noe om hans sexlyst. Tidlig i forholdet er det unntakstilstand, men etter noen år pleier folk å roe ned sexlysten til et vanlig nivå. Når han allerede i begynnelsen ligger på sex noen få ganger i uken, kan du banne på at det blir lite sex i fremtiden. Enten det, eller så er han ikke så tent på deg. Merker du ellers om han virker tent på deg og forelsket? Vil han kose? Stryke på deg? Ser forelsket på deg? Hvis alt dette er på plass, handler det nok om lav sexlyst. Anonymkode: 0c09f...826 Han tar på meg ja, styrker på meg, viser interesse og omsorg. Han sier han har følelser men har ikke spurt om han er forelsket. Men han legger ned mye invistering i form av tid og penger og han viser interesse ellers. Synes det er rart han ville tatt relasjonen så langt om han ikke er tent på meg men aner ikke. Vi er i slutten av 30 årene. ts Anonymkode: ef730...219
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #12 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi har avstandsforhold men har ferien sammen nå. Han vil ikke ha sex hver dag. Vet det sikkert ikke har noe med meg å gjøre da avstanden gjør at han må invisere mye ellers både økonomisk og tidsmessig for å få det til. Men lurer på om han har lav sexlyst eller om det er helt vanlig å la det gå en dag imellom tidlig i forhold. Ikke alltid han heller har lyst om jeg tar initiativ midt på dagen. Noen ganger trur jeg også han runker litt før sex for å bli klar. Han hadde prestasjonsangst i begynnelsen av forholdet også. Anonymkode: ef730...219 Flere ganger om dagen er vanlig i starten for meg . Min x derimot holdt det med 0-1 gange pr mnd når vi var etablert . Det funker dårlig Anonymkode: 3b7f3...09b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #13 Skrevet 17. juli 2021 Her var det jeg som ikke ville ha sex daglig. Ha ikke den største sex lysten. Så var kanskje 3 ganger i uka. Slikt er individuelt Anonymkode: ff06f...606
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #14 Skrevet 18. juli 2021 Normalen er jo et bredt spekter. Med samboer overnattet jeg nesten hver dag fra start og vi hadde sex 2-3 ganger pr dag! Vi var som kaniner som ikke kunne holdes borte fra hverandre, vi tente hverandre veldig og kjemien var veldig sterk. Nå 4 år etter og 1 barn senere er det ca 1 gang om dagen eller typ annenhver dag! En sjelden gang kan det gå en uke også. Anonymkode: 615cb...d41
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. juli 2021 #15 Skrevet 18. juli 2021 Hver dag, flere ganger om dagen 🙈😅
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #16 Skrevet 18. juli 2021 Det er normalt å ha sex flere ganger daglig i starten av et forhold. Det er også normalt å ha sex annenhver dag i starten av et forhold. Hvis det går en uke mellom hver gang, ville jeg kanskje reagert. Jeg er en sånn annenhver dag-person. Det har litt med søvn å gjøre. At vi gjerne gjør det om kvelden, og at det blir litt sent, og så er vi trøtte neste dag 😀 Anonymkode: b115c...eb6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #17 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 15.47): I alle mine forhold har vi kneppet som kaniner flere ganger per dag, i alle fall de første 6-12 månedene Anonymkode: 9c3ae...146 I mine også. Bortsett fra i ett forhold. Der ble hans lave sexlyst et problem etterhvert. Jeg var for forelsket til å se faresignalene i at han allerede i starten ikke ønsket sex ofte. Normalt har ellers vært flere ganger daglig i flere måneder, før det roet seg ned litt. Likevel flere ganger i uka fremdeles. Anonymkode: 9c32d...6b0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #18 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 16.30): Han tar på meg ja, styrker på meg, viser interesse og omsorg. Han sier han har følelser men har ikke spurt om han er forelsket. Men han legger ned mye invistering i form av tid og penger og han viser interesse ellers. Synes det er rart han ville tatt relasjonen så langt om han ikke er tent på meg men aner ikke. Vi er i slutten av 30 årene. ts Anonymkode: ef730...219 Noen har bare lav sexlyst uansett, uten at det betyr at han ikke tenner på deg eller ikke er forelsket. Min erfaring er at man knuller aller mest i starten, så om sexlysten hans er lav nå så er det svært tvilsomt at det vil bedre seg. Jeg har hatt avstandsforhold selv, vil pulte vel 4-6 ganger daglig når vi først fikk være med hverandre igjen, alt etter hvor mye tid vi hadde til det. Mitt normale nivå er sånn 1-2 ganger daglig. Om du er typen som vil ha sex hver dag, så bør du revurdere forholdet. Ta en samtale med han om det iallfall. Dette er nok en mann med lavere lyst enn deg, og det kan bli ganske så problematisk. Anonymkode: c2643...dab
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #19 Skrevet 18. juli 2021 Min erfaring er at det også avhenger litt av hva slags sex mannen liker. De som liker røffere sex ønsker det faktisk sjeldnere, i mine erfaringer, og det er fordi de liker den type sex hvor de bruker mye energi rett og slett. Hvor lenge varer sexøktene deres som regel? Kan det være mykt og sensuelt eller er det hovedsaklig røff og vill og litt mer dyrisk sex? Anonymkode: 1eff6...db7 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #20 Skrevet 18. juli 2021 Da jeg var 18 år, så var det sex daglig og gjerne flere ganger. Er nå i et nytt forhold, vi er ca 40 år. Bor ikke sammen og jobber usynkronisert. Vi har sex et par ganger i uka. Har sex kanskje 70% av gangene vi treffes Anonymkode: 1545f...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå