AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Jeg har en bekjent i byen her som lager designkaker. De er fantastisk flotte! Jeg har tenkt at det kunne vært kjekt å bestilt en sånn kake til konfirmasjonen til niesen min til høsten, men jeg tenker også at disse kakene sikker er veldig veldig dyre. Det står ikke priser oppført på hjemmesiden hennes, og jeg tør ikke spørre henne om pris, i tilfelle det er så dyrt at jeg velger å la være å bestille. Har noen kjøpt designkaker og kjenner til ca-priser? På designkaker på en etg, f.eks? Anonymkode: c849d...b82
Million Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Du "tør ikke" spørre om pris på en vare fra en bedrift? Ærlig talt.... Kvinn deg opp litt og be om pris på det du vil ha! 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Million skrev (3 minutter siden): Du "tør ikke" spørre om pris på en vare fra en bedrift? Ærlig talt.... Kvinn deg opp litt og be om pris på det du vil ha! Men herregud da, har du stått opp med feil fot idag?? Anonymkode: c849d...b82 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Jeg skjønner ikke hva som er farlig med å spørre om pris. Jeg vil tro det varierer fra kake til kake avhengig av størrelse og type pynt. Her er en nettside med designkaker med priser. https://designkaker.no/konfirmasjonskake/ Anonymkode: 86dab...621 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Det kan variere veldig i pris utifra hvor stor kake du skal ha og hvor mange etg, stæsj osv. Alt mellom 2500 og 8000. Ta sjansen og spør venninna di hva hun tar for kakene. Sier hun en pris som er dyrere enn det du føler du har råd til, så er du bare ærlig på det. Hun driver jo en seriøs bedrift og tar seg sikkert ikke nær av det! Anonymkode: 3f49d...160
Million Skrevet 17. juli 2021 #7 Skrevet 17. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men herregud da, har du stått opp med feil fot idag?? Anonymkode: c849d...b82 Nei. Jeg ber deg bare gjøre en av de mest naturlige tingene i verden. Gi deg en dytt så du klarer å be om pris på en vare du kunne tenke deg å kjøpe (om prisen er rett). For ærlig talt, det er ikke vanskelig og det er ikke farlig. Hva er du redd kan skje egentlig? Det vil jo ikke skje noenting! Du ber om pris etter å ha forklart hva du vil ha/hvordan kaken skal se ut, og når du får svaret, svarer du bare; takk for det, jeg skal tenke på det. Endret 17. juli 2021 av Million
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 Kommer an på hvor stor du skal ha Men rundt 2000 Anonymkode: 78d37...8e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå