AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Blir det ekstremt vanskelig å selge en leilighet som har utsikt mot blant annet avfallbeholder som ser ut som på bildet? Leiligheten ligger i 3. etasje. Takk! Anonymkode: f0a07...d04
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Er dette eneste/umiddelbare utsikt? Om det ligger i tredje etasje vil det vel være andre ting som ligger i den høyden. 1. etg vil nok ha litt mindre verdi sånn sett, men vil tro det er veldig lite. Anonymkode: d9f89...dee
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Du kan jo friste potensielle kjøpere med "kort vei til avfallspunkter" eller "avfallshåndtering lett tilgjengelig" 🤭 Anonymkode: 405b8...727
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 TS :). Tusen takk for svarene! De er i gårdsrommet så mann kan også se de andre nye bygningene. Så utsikten ikke gjør en stor forskjell i forhold til prisen? Anonymkode: f0a07...d04
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS :). Tusen takk for svarene! De er i gårdsrommet så mann kan også se de andre nye bygningene. Så utsikten ikke gjør en stor forskjell i forhold til prisen? Anonymkode: f0a07...d04 Det vil jeg neppe tro. Kan jo hende det kommer folk som setter stor pris på kort avstand og god kildesortering og bare ser på det som et pluss? 🙂 Anonymkode: d9f89...dee
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 Jeg tror jeg hadde vært mer bekymret for lukt. Det var imponerende ryddig på søppelområdet - er det virkelig slik hele tiden? Anonymkode: e5524...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå