AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Jeg skal for første gang på mange år være alene hele dagen i dag, helt til i morgen! Har bestemt at jeg vil være inne. Kose meg. Spise godt og se på tv, være på nettet, gjøre det jeg liker aller best. Andre tips til hva man kan gjøre for å nyte sitt veldig sjeldne eget selskap? Anonymkode: 10850...b26
Ballongen Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Synes du har en perfekt plan allerede, jeg da 😊 Hadde en gang to døgn alene uten mann og barn, fikk da nesten panikk - følte jeg måtte gjøre maksimalt ut av de 2 døgnene 😂 Skulle bare isolert meg, og nyte helt fred og ro 😅 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Gjør unna ting som betale regninger osv. Sånn at det ikke gnager i hodet. Når du har gjort det kjedelige gå en tur feks. ta deretter spadag med ansiktsmasker osv. Skjem deg bort, strekk ut kroppen. Kos deg med film, humor på youtube eller hva du liker. Guilty pleasure filmen du aldri får tid til å se, nå er du endelig alene.. Bestill mat fra fodoora, eller lag noe du synes er godt. Kjøp ei flaske vin og kos deg ikveld. Anonymkode: 534f5...506 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Å lytte til podcaster er en aleneaktivitet for meg, så det gjør jeg mye når jeg er alene. Jeg spiller gjerne mobilspill samtidig (Candy Crush og Hay Day). Drikke vin og høre på favorittmusikken er også yndet alene-kveld-aktivitet. Ellers liker jeg å sose rundt. Snakke i telefonen med en venn eller venninne, surfe rundt på nett, se en film, Tv, serie, YouTube. Gjør kanskje litt yoga. Drikker god kaffe. Drikker øl eller vin, gjerne litt for mye. Jeg liker å spise godt, men det hender at jeg bestiller på døren bare fordi jeg får lyst. Andre ganger planlegger jeg en treretters bare til meg og velger ut god vin til, og koser meg på kjøkkenet med musikk eller podcast og kokkelerer. Noen ganger drikker jeg cava og danser rundt på stuegulvet. Jeg er også glad i hudpleie og legger gjerne flere ansiktsmasker etter hverandre (peeling/rens/fukt etc). Tar hårkur og går i pysj eller morgenkåpe. Jeg er også glad i å lese og har nesten alltid to-tre bøker jeg holder på med. En perfekt ettermiddag er med ryddig hus, ny bok på stuebordet, godt kaffe og alenetid. Anonymkode: 3462e...639 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 En god kopp te eller kaffe og en bok Anonymkode: 3f760...424 1
Daraya Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 Jeg ville nok enten bestilt mat eller lage det som resten av familien ikke liker. Jeg elsker gnocchi med gorgonzolasaus men de andre syns det lukter og smaker fælt. Norske jordbær til dessert. Nå at det er så varmt ville jeg kjøpt favorittis helt til meg selv. Lagt mojito eller annen drink. Sitte ute og lese og litt musikk. Etter solen har gått ned ville jeg bytte fra veranda til sofa og sett film eller serie, langt inn på natta. Får jo sove lenge i morgen. Blir litt misunnelig faktisk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå