AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Jeg er førstegangsgravid i 6.mnd og smått begynt å tenke på fødsel. Jeg har en tendens til å bli fort svimmel når jeg skal gjøre pusteøvelser feks i forbindelse med yoga. Når jeg har prøvd noen av de pusteøvelsene som er anbefalt til fødsel har jeg og blitt svimmel av de. Jeg kan og svime av ved sterk smerte eller sterk varme. Kjenner dette stresser meg litt, jeg tenker at jeg får jo smertestillende hvis jeg trenger det, samt at det visst ikke er uvanlig å svime av, så det får jeg vel tåle. Men dette med pusten, holder det at jeg prøver å puste rolig og dypt uten å følge noen spesielle former? Kan noen som har født dele sin erfaring, spesielt om dere har samme problem som meg med å bli svimle under pusteøvelser (altså når man skal følge en viss formel eller sekunder på pusten). På forhånd takk 😊 Anonymkode: 39a12...f37
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er førstegangsgravid i 6.mnd og smått begynt å tenke på fødsel. Jeg har en tendens til å bli fort svimmel når jeg skal gjøre pusteøvelser feks i forbindelse med yoga. Når jeg har prøvd noen av de pusteøvelsene som er anbefalt til fødsel har jeg og blitt svimmel av de. Jeg kan og svime av ved sterk smerte eller sterk varme. Kjenner dette stresser meg litt, jeg tenker at jeg får jo smertestillende hvis jeg trenger det, samt at det visst ikke er uvanlig å svime av, så det får jeg vel tåle. Men dette med pusten, holder det at jeg prøver å puste rolig og dypt uten å følge noen spesielle former? Kan noen som har født dele sin erfaring, spesielt om dere har samme problem som meg med å bli svimle under pusteøvelser (altså når man skal følge en viss formel eller sekunder på pusten). På forhånd takk 😊 Anonymkode: 39a12...f37 Jepp svimmler jeg og. Har 5 barn og må si at jeg aldri har brukt en puste øvelse under en fødsel. Men funker nok for noen. Anonymkode: 19d10...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå