Ronja Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 Hei folkens! Etter å ha lest litt her en måneds tid (ja, vi har prøvd litt over en måned..) tenkte jeg å hilse på! Ser at dette sannsynligvis (kanskje) ikke blir så lett. Guri så mye dere styrer med eggløsningstester og IKM-datoer, som jeg nettopp har skjønt hva betyr, og så mye dere kan! Hadde ikke fått med meg halvparten av dette engang. Dette blir jo spennende og jeg gleder meg til å følge med her. Lykke til alle sammen!
Imax Skrevet 16. september 2005 #2 Skrevet 16. september 2005 Velkommen inn! Når det gjelder å styre med IKM og EL-tester osv, så tror jeg at mange (i hvert fall for min del) kun snakker om det her inne, og ikke ellers. Derfor høres det jo ut som vi er helt snurrings når det gjelder dette, og ALDRI tenker på annet. Og det er kanskje ikke tilfellet Lykke til! Håper tiden her inne blir kort.
Skytte Skrevet 16. september 2005 #3 Skrevet 16. september 2005 Heia og velkommen hit! Enig med imax, vi høres sikkert temmelig opphengt ut i alt mulig! Men det er vel for at det blir så konsentrert her inne! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå