Gå til innhold

Noen som har opplevd at fødselen startet uten klassiske symptomer som løs mage ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier, noen som har opplevd at det startet uten at de ante at noe var i gjære? 

Anonymkode: ce9e9...870

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jupp. Var i helt grei form, ikke noe løs mage. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: d1c98...195

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Som overskriften sier, noen som har opplevd at det startet uten at de ante at noe var i gjære? 

Anonymkode: ce9e9...870

Ja, 14 dager før termin - hadde ingen tegn som tilsa noen fødsel for vannet plutselig gikk...

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde heller ikke et eneste symptom før riene begynte 🤷‍♀️ fødte en uke før termin. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, tre ganger 😊 

Anonymkode: 2879a...ed6

• Liker 1
Skrevet

Ja siste fødsel startet ved vannavgang ti dager over. Hadde ikke hatt så mys som en liten kynner engang. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg våknet av at vannet plutselig gikk på natten, så prøvde jeg forvirret å tørke opp og skifte på sengen i noen minutter og så begynte riene. 

Anonymkode: 8dbc0...838

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fødte et par dager før termin med første, våknet kl 05 av at vannet gikk, deretter gikk det fort. Riene startet med en gang vannet gikk. Født 5 timer senere etter å ha mast meg inn på fødeavdelingen. Var 8 cm når de endelig fikk tid å skrive meg inn, ble liggende i et inntaksrom leeenge. De mente jeg skulle ta meg goooood tid hjemme, for første gang tar det alltid såååå lang tid……

Med nr 2 krevde jeg igangsettelse, livredd for å ikke rekke frem om det skulle gå raskere. 

Anonymkode: 36132...f76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Riene kom først, den løse magen kom flere timer etter riene startet.

Anonymkode: b6132...7ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke løs mage, visste ikke at det var vanlig... Fikk magesmerter på kvelden, som viste seg å være rier. Fødte ca 14 timer etter riene startet, 12 dager før termin. 

Anonymkode: 56cd0...5bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Riene kom først, den løse magen kom flere timer etter riene startet.

Anonymkode: b6132...7ed

Samme her 

Anonymkode: f7879...357

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen forvarsel. 2 uker før termin våknet jeg av litt smerter. Sykehuset sa jeg skulle være hjemme og telle...klarte ikke telle egt- det gikk liksom mer eller mindre i ett fra en time etter at jeg hadde våkna. Da jeg hadde hatt vondt i et par timer dro jeg bare til Sykehuset. Da hadde jeg 9 cm :) . Var veldig inaktiv i svangerskapet,  dagen før fødsel hadde jeg gått en times tur. Lurer litt på om det kan ha gjort noe for at fødselen starta, vet ikke

Anonymkode: abd66...f84

Skrevet

Er løs mage et forvarsel??🙅🏻‍♀️Har aldri skjedd meg.

AnonymBruker
Skrevet

I mine 3 svangerskap har det ikke vært noe tegn eller forvarsel på fødsel, før vannet plutselig har gått, flere uker før termin. Like overraskende hver gang.

Anonymkode: c1070...21a

AnonymBruker
Skrevet

Ingen tegn før vannet piplet ut i det jeg la meg i senga. Når jeg ser tilbake på det så var jeg veldig våken og hadde mye energi den kvelden, noe som ikke hadde skjedd på mange mnd 😂

Anonymkode: 9637b...7b4

Skrevet

Ja, har aldri hatt noen tegn på at fødselen var nært forestående. Jeg tror at mange som nærmer seg slutten av svangerskapet er lei og derfor kjenner ekstra godt etter hvordan de har det og tolker hver minste ting som et tegn.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noen tegn før, første gangen våknet jeg på morningen med rier, andre gangen gikk vannet, så startet riene.

Anonymkode: 90eb2...263

Skrevet

Har opplevd begge deler, både masse forvarsler og ingen forvarsler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...