AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Fant dere ut i den tiden før det hadde gått 1 år, at dere ville prøve igjen? Eller gikk dere bare hvert til deres? Dere som også har barn, fant dere fint ut sammen hvordan samarbeidet ble med barna og dere? Flytta dere med en gang fra hverandre? Jeg og mannen fant ut i går at vi prøver separasjon. Etter at vi ikke har hatt det noe bra sammen på lenge. Så er jo spent i separasjonstiden når vi søker på det. Vi har bestemt oss for at vi ikke skal være noe sinte på hverandre og at vi må finne ut ting sammen.. F.eks 50/50 fordeling av barna så vi har de likt. Jeg tenker at det er like viktig at de er like mye med pappaen som med meg:) Anonymkode: cf442...dcf 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Jeg viste det var slutt og vi aldri vil finne tilbake til hverandre igjen. Flyttet med en gang man hadde et sted å flytte til. Er en prosess etter avgjørelsen er tatt. Vi hadde og har lite konflikter rundt dette. Vi var på familievernkontoret og ble enige om avtaler rundt barna og ferier. Denne avtalen er nå på 4. året og fungerer fint for alle. Om den blir slik for alltid et vanskelig å si, barna blir større og skal også få mer å si om hvordan det fungerer. Anonymkode: f05c9...cf1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Flyttet når jeg hadde fått kjøpt meg nytt sted å bo. Barna har vi 50/50. Fungerer veldig bra, samarbeider veldig godt. Anonymkode: 4e91e...03e 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Flyttet på grunn av vold og tror aldri det blir oss igjen. Samarbeidet er dårlig/ikke-eksiterende, han har nesten ikke samvær og betaler ingenting i bidrag. Alt utløser tirader av trakassering og trusler. Anonymkode: b254f...524 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå