Gå til innhold

Hva er det mest negative for deg i ditt forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det mest negative at han har en del av familien sin på en annen kant av landet, noe som gjør at vi må tilbringe mange dager sammen med dem når vi først treffes. Jeg liker personene, men hater intenst å være oppå andre folk flere dager i strekk, uansett hvem dette måtte være. Hater å ikke ha noe egentid og føler meg invadert. 

Anonymkode: 5b701...532

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

At vi er så forskjellige. Det er jo egentlig en styrke også, men kan være litt slitsomt for begge to tror jeg😅

Jeg er veldig optimistisk og impulsiv, han føler nok at han må holde meg nede på jorda. Det kan jo være kjipt å være den fornuftige hele tiden. 

Han er veldig lite impulsiv og generelt pessimistisk ( han vil si realistisk😅🙈🤭) så jeg føler at jeg må dra i gang absolutt alt av aktiviteter og gjøremål selv. 

Skrevet

Det mest negative i vårt forhold er nok meg, det er jeg som lager mest hodebry for oss begge. Det er umulig for oss å få barn/adoptere, vi har egentlig akseptert det, men i perioder så dukker de tankene opp igjen. Og muligens at han snorker så vi ikke sover sammen så ofte. Ellers så har vi det bra oss i mellom. 

AnonymBruker
Skrevet

Han holder ikke avtaler.
Jeg tenker for mye.

Anonymkode: 3b247...f77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...