lolady Skrevet 19. juli 2021 Forfatter #21 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dere må tempe 😊 jeg synes jeg har eggløningslim flere ganger i mnd, og rundt/etter eggløsning kan jeg tro jeg tisser på meg.. Premom måler greit for meg. Når målingen er høyest er det mest sannsynlig EL dagen etter, (men jeg har kort topp), og da synker temperaturen dagen etter høy måling (EL-dagen, og så stiger temperaturen dagen etter. Anonymkode: 76f54...666 Ok. Du synes det fungerer bedre enn eggløsningstester? Har egentlig tenkt å ikke gå enda mer bananas med denne prøvingen..🙈 Kjenner dette er veldig altoppslukende.
bittelillebolla Skrevet 19. juli 2021 #22 Skrevet 19. juli 2021 (endret) Absolutt ikke for sent med EL selv om du går over dag 14 Om dette er din første syklus uten hormonprevensjon, så ville jeg smurt meg med ekstra mye tålmodighet. Etter p.pilleslutt fikk jeg første EL på CD41, og nummer to kom ikke før CD49. Etter dette stabiliserte den seg på tidlig 20-tallet for meg, og der har den blitt siden. Veldig forskjellig hvordan kroppen fungerer rundt EL. Noen får gradvis sterkere tester, mens andre går fra helt svake til veldig positive dagen etterpå. Om du vurderer å tempe, så må jeg bare si at det er et fantastisk verktøy for å se når EL faktisk skjer, og for å følge med på lutealfasen etter EL. Selv om du temper, så burde du absolutt fortsette med EL-testing. Tempingen kan ikke forutsi når EL kommer, men kan bekrefte i ettertid at den har skjedd og hvilken dag. Genialt å kombinere de to, om du ønsker full oversikt. Edit: Vil også tipse om Den O'store tempetråden her inne, om du er litt nysgjerrig. Masse fin informasjon der inne. Endret 19. juli 2021 av bittelillebolla 1
lolady Skrevet 19. juli 2021 Forfatter #23 Skrevet 19. juli 2021 bittelillebolla skrev (10 timer siden): Absolutt ikke for sent med EL selv om du går over dag 14 Om dette er din første syklus uten hormonprevensjon, så ville jeg smurt meg med ekstra mye tålmodighet. Etter p.pilleslutt fikk jeg første EL på CD41, og nummer to kom ikke før CD49. Etter dette stabiliserte den seg på tidlig 20-tallet for meg, og der har den blitt siden. Veldig forskjellig hvordan kroppen fungerer rundt EL. Noen får gradvis sterkere tester, mens andre går fra helt svake til veldig positive dagen etterpå. Om du vurderer å tempe, så må jeg bare si at det er et fantastisk verktøy for å se når EL faktisk skjer, og for å følge med på lutealfasen etter EL. Selv om du temper, så burde du absolutt fortsette med EL-testing. Tempingen kan ikke forutsi når EL kommer, men kan bekrefte i ettertid at den har skjedd og hvilken dag. Genialt å kombinere de to, om du ønsker full oversikt. Edit: Vil også tipse om Den O'store tempetråden her inne, om du er litt nysgjerrig. Masse fin informasjon der inne. Takk for utfyllende svar! Har kun hatt menstruasjon en gang siden fødsel. Vet ikke om jeg hadde eggløsning i forkant av den. Fortsatt ikke noe særlig utslag på testene.. Jeg er SÅ klar for en baby til☹️
Patriotpaula Skrevet 20. juli 2021 #24 Skrevet 20. juli 2021 lolady skrev (11 timer siden): Takk for utfyllende svar! Har kun hatt menstruasjon en gang siden fødsel. Vet ikke om jeg hadde eggløsning i forkant av den. Fortsatt ikke noe særlig utslag på testene.. Jeg er SÅ klar for en baby til☹️ I feel you… Vi skal i gang med IVF for barn nr2 nå i august. Skal begynne med medisiner bare jeg får mensen - men er i dag på CD21 og fortsatt ingen EL (jeg temper) 🙃🙃 Planen/ønsket mitt var mensen så fort som mulig sånn at jeg får begynt med medisiner og komme på ultralyd så snart de åpner etter sommerstengt, men den planen har allerede gått i vasken 😣
lolady Skrevet 20. juli 2021 Forfatter #25 Skrevet 20. juli 2021 Patriotpaula skrev (10 timer siden): I feel you… Vi skal i gang med IVF for barn nr2 nå i august. Skal begynne med medisiner bare jeg får mensen - men er i dag på CD21 og fortsatt ingen EL (jeg temper) 🙃🙃 Planen/ønsket mitt var mensen så fort som mulig sånn at jeg får begynt med medisiner og komme på ultralyd så snart de åpner etter sommerstengt, men den planen har allerede gått i vasken 😣 Såå kjipt😭❤️ Off håper virkelig det ordner seg for dere❤️ Kjenner dette virkelig sliter på psyken.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå