lolady Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Hei. dette er første måneden jeg tester og er per nå på CD 14. Har hittil kun hatt verdier mellom 0.14-0.27😩 I dag hadde jeg 0.17. Er det håp for at noe kan skje? Nettopp fått mensen tilbake så vet ikke om jeg i det hele tatt får mensen denne måneden! Er det «for sent» når jeg allerede er på CD 14? Håper noen har erfaringer å komme med..
Patriotpaula Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Jeg bruker dog ikke premom, men absolutt ikke for sent med EL enda hvis det var det du mente
lolady Skrevet 17. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2021 Patriotpaula skrev (23 minutter siden): Jeg bruker dog ikke premom, men absolutt ikke for sent med EL enda hvis det var det du mente Okei.. hvor lenge kan det evt gå? Uff jeg er et nervevrak om dagen..😅 Hadde ventet på å få mensen igjen en liten evighet så..
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Jeg fikk aldri skikkelig sterke el-tester. Har likevel blitt gravid. Fikk oversikt over syklus ved å kjenne etter kroppens signaler og å bruke aktivitetsarmbånd. Nesten på samme måte som temping. Har også regelmessig syklus, så det hjelper veldig. Anonymkode: b8e8f...300
lolady Skrevet 17. juli 2021 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg fikk aldri skikkelig sterke el-tester. Har likevel blitt gravid. Fikk oversikt over syklus ved å kjenne etter kroppens signaler og å bruke aktivitetsarmbånd. Nesten på samme måte som temping. Har også regelmessig syklus, så det hjelper veldig. Anonymkode: b8e8f...300 Okei. Hvor svake var testene dine ca?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 59 minutter siden, lolady said: Okei. Hvor svake var testene dine ca? 0,61 var det høyeste, men fikk forskjellige verdier når jeg tok flere bilder av samme test. Jeg fikk det aldri helt til, hehe. Anonymkode: b8e8f...300
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #7 Skrevet 17. juli 2021 Men du er bare på dag 14? Ganske vanlig å ha EL senere enn dette altså (jeg har hatt EL mellom alt fra dag 13 til dag 21 på det seneste, men normalt på dag 15) og samtidig ha en helt normal syklus☺️ Så du må nok bare smøre deg med litt mer tålmodighet altså🙈 For mange blir testen plutselig sterk når de har EL, altså at den går fra nesten usynlig til helt positiv på en dag:) Andre igjen har en mer gradvis økning frem til EL. Anonymkode: e9d65...e35 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #8 Skrevet 17. juli 2021 Er dette første mnd du bruker denne? Du må legge inn på others for å få et mer riktig resultat. Easy@home er noen egne varianter og derfor leses verdien svakere enn testene dine faktisk er. Ser ut som det begynner å nærme seg!😃 Anonymkode: 7c180...dbc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #9 Skrevet 17. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men du er bare på dag 14? Ganske vanlig å ha EL senere enn dette altså (jeg har hatt EL mellom alt fra dag 13 til dag 21 på det seneste, men normalt på dag 15) og samtidig ha en helt normal syklus☺️ Så du må nok bare smøre deg med litt mer tålmodighet altså🙈 For mange blir testen plutselig sterk når de har EL, altså at den går fra nesten usynlig til helt positiv på en dag:) Andre igjen har en mer gradvis økning frem til EL. Anonymkode: e9d65...e35 Sluttet som sagt å bruke de, siden jeg aldri fikk «positiv» test. Men ble gravid likevel. Anonymkode: b8e8f...300 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #10 Skrevet 17. juli 2021 PS, når du ser testene begynner å bli sterkere ville jeg anbefalt å teste to ganger daglig da enkelte har en kortere topp enn andre. Anonymkode: 7c180...dbc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #11 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Sluttet som sagt å bruke de, siden jeg aldri fikk «positiv» test. Men ble gravid likevel. Anonymkode: b8e8f...300 Så braa - har hørt set har skjedd med flere🥰 Mitt svar var ment til TS om at cd 14 ikke er sent, så hun har fremdeles tid på å få positiv test på:) Anonymkode: e9d65...e35 2
Patriotpaula Skrevet 17. juli 2021 #12 Skrevet 17. juli 2021 lolady skrev (3 timer siden): Okei.. hvor lenge kan det evt gå? Uff jeg er et nervevrak om dagen..😅 Hadde ventet på å få mensen igjen en liten evighet så.. Jeg selv har EL mellom syklusdag 18-28 og har stabilt lange sykluser. Så du har god tid 😄
lolady Skrevet 17. juli 2021 Forfatter #13 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 0,61 var det høyeste, men fikk forskjellige verdier når jeg tok flere bilder av samme test. Jeg fikk det aldri helt til, hehe. Anonymkode: b8e8f...300 Okei.. høyeste mine er foreløpig 0.27🙈 Takk!
lolady Skrevet 17. juli 2021 Forfatter #14 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men du er bare på dag 14? Ganske vanlig å ha EL senere enn dette altså (jeg har hatt EL mellom alt fra dag 13 til dag 21 på det seneste, men normalt på dag 15) og samtidig ha en helt normal syklus☺️ Så du må nok bare smøre deg med litt mer tålmodighet altså🙈 For mange blir testen plutselig sterk når de har EL, altså at den går fra nesten usynlig til helt positiv på en dag:) Andre igjen har en mer gradvis økning frem til EL. Anonymkode: e9d65...e35 Takk.. får bare smøre meg med tålmodighet🙈 Vet ikke Hvor lang syklus jeg her siden jeg ikke har hatt mensen på 4 år så🥴😂
lolady Skrevet 17. juli 2021 Forfatter #15 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er dette første mnd du bruker denne? Du må legge inn på others for å få et mer riktig resultat. Easy@home er noen egne varianter og derfor leses verdien svakere enn testene dine faktisk er. Ser ut som det begynner å nærme seg!😃 Anonymkode: 7c180...dbc Legger inn på others ja☺️👍
lolady Skrevet 17. juli 2021 Forfatter #16 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er dette første mnd du bruker denne? Du må legge inn på others for å få et mer riktig resultat. Easy@home er noen egne varianter og derfor leses verdien svakere enn testene dine faktisk er. Ser ut som det begynner å nærme seg!😃 Anonymkode: 7c180...dbc Hvorfor tror du det begynner å nærme seg?🙈🙈 Alt er lagt inn på others. Svinget mellom 0.17 og 0.27 de siste dagene.
lolady Skrevet 18. juli 2021 Forfatter #17 Skrevet 18. juli 2021 Noen andre? I dag har det gått ned igjen på 0.17… I går gikk det opp til 0.39😩 Hadde et håp om at stigningen begynte men neida..
Mammatilsukkertopp Skrevet 18. juli 2021 #18 Skrevet 18. juli 2021 Jeg syns testen min nå kl 19 var megasterk. Ikke lagt inn tidligere, men tok i går og i overigår og de var totalt negativ. Ikke noe å prøve å få bilde av engang. I premom er den 0. 92. Skal teste igjen i morgen tidlig. Testet forrige PP, men da fant jeg aldri noen topp, og fikk bare halvsynlige småstreker. Eggløsningsslimet kom 4 dager etter forventet EL forrige mnd. Denne mnd har jeg ikke hatt noe eggløsningsslim enda. Om EL rr i morgen, så er det på syklusdag 17. Værsågod å bli forvirret, det er jeg😂
lolady Skrevet 18. juli 2021 Forfatter #19 Skrevet 18. juli 2021 Mammatilsukkertopp skrev (57 minutter siden): Jeg syns testen min nå kl 19 var megasterk. Ikke lagt inn tidligere, men tok i går og i overigår og de var totalt negativ. Ikke noe å prøve å få bilde av engang. I premom er den 0. 92. Skal teste igjen i morgen tidlig. Testet forrige PP, men da fant jeg aldri noen topp, og fikk bare halvsynlige småstreker. Eggløsningsslimet kom 4 dager etter forventet EL forrige mnd. Denne mnd har jeg ikke hatt noe eggløsningsslim enda. Om EL rr i morgen, så er det på syklusdag 17. Værsågod å bli forvirret, det er jeg😂 Godt jeg ikke er den eneste som blir forvirret..😅
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #20 Skrevet 18. juli 2021 Dere må tempe 😊 jeg synes jeg har eggløningslim flere ganger i mnd, og rundt/etter eggløsning kan jeg tro jeg tisser på meg.. Premom måler greit for meg. Når målingen er høyest er det mest sannsynlig EL dagen etter, (men jeg har kort topp), og da synker temperaturen dagen etter høy måling (EL-dagen, og så stiger temperaturen dagen etter. Anonymkode: 76f54...666 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå