AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Foreks: du har barn fra tidligere forhold. Møter en mann / dame som ikke har barn. Kunne du valgt å gå med på å få et barn fordi vedkommende hadde ønske om å selv oppleve å få et avkom? Anonymkode: ccbca...bb8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Ja, det har jeg gjort også. Anonymkode: 208cc...46f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Nei ikke om jeg ikke ønsket ett barn til selv. Blir helt feil å få ett barn til pga mannen ønsker det,når jeg ikke ønsker det selv. Det er jeg som må gå gjennom 9 mnders helvete med å gå gravid,det er jeg som må gjennom nytt smertehelvete for å føde. Så nei jeg hadde ikke fått ett barn bare for mannen. Anonymkode: c25e1...961
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det har jeg gjort også. Anonymkode: 208cc...46f Da er jeg ikke alene om det. Jeg ønsker at han skal få oppleve å få et barn, selv om jeg følte meg ferdig med spebarnstid og småbarn. Men jeg liker familielivet, og jeg synes det er fint å få et barn sammen, og at han får oppleve å bli pappa. Anonymkode: ccbca...bb8 1
Gneis Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Ja, hvis det var aktuelt da jeg hadde ett og to barn. Nå når jeg har tre tenker jeg at jeg ikke har kapasitet til flere, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da er jeg ikke alene om det. Jeg ønsker at han skal få oppleve å få et barn, selv om jeg følte meg ferdig med spebarnstid og småbarn. Men jeg liker familielivet, og jeg synes det er fint å få et barn sammen, og at han får oppleve å bli pappa. Anonymkode: ccbca...bb8 Ja, mine var så store da jeg traff mannen min. Tre fra før.. han hadde ingen. Jeg var helt ferdig men tenkte at det gikk greit i fremtiden. Så ble jeg gravid på spiral og da ble han veldig glad og jeg tenkte at vi kjører på da. Og nå tre år etterpå venter vi enda en! Hadde aldri blitt klar om jeg ikke ble gravid på spiralen den gangen tror jeg Anonymkode: 208cc...46f
Arkana Skrevet 17. juli 2021 #7 Skrevet 17. juli 2021 Nei, hvis jeg mot formodning var i et nytt forhold nå ville det være helt uaktuelt med flere barn. Jeg har tre allerede og yngste er 8 så jeg ønsker på ingen måte å starte på nytt med baby. Hadde jeg vært 5-6 år yngre, og barna dermed tilsvarende yngre også, kunne jeg vurdert det, men da måtte det vært fordi jeg også hadde/fikk lyst på flere og ikke bare for å oppfylle en annens barneønske.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #8 Skrevet 17. juli 2021 For noen år siden kunne jeg kanskje vurdert det, men nå som jeg er 40 er det uaktuelt. Anonymkode: 985e3...9ed
Ulrikke Skrevet 17. juli 2021 #9 Skrevet 17. juli 2021 Min samboer gjorde det. Han hadde barn fra før og flere enn ett liksom. Jeg hadde ingen.
solmåneogstjerner Skrevet 17. juli 2021 #10 Skrevet 17. juli 2021 Jeg har ikke gjort det. Men jeg føler at jeg har nok barn og ønsker ikke flere. Tenkte på å sterilisere meg men har holdt igjen fordi det KAN skje at jeg møter den perfekte mannen som har et stort ønske om barn. Da kunne jeg kanskje gått med på det. Men da skulle virkelig alt vært 100%. Det skjer nok ikke, og nå begynner jeg å bli så 'gammel' at jeg nok ikke går med på barn likevel. Har kjæreste som heller ikke vil ha flere barn, disse tankene var her før jeg møtte ham og var nyskilt som 33-åring. Med tre barn allerede. Mulig jeg steriliserer meg når spiralen bør byttes. Flere barn er ikke aktuelt nå og det endres nok ikke 😊
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #11 Skrevet 17. juli 2021 Jeg fikk 2 barn da jeg var 20 og 23 år. Ønsket flere. Brukte ingen prevensjon fra jeg var 23 til jeg var 33 år. Vi lykkes ikke med et tredje barn sammen. Forholdet tok slutt, og jeg møtte en barnløs mann i 40 årene. Jeg sa at jeg ønsket å få et barn sammen. Sikkert fordi jeg hadde forsøkt så lenge tidligere uten å lykkes. Vi satte igang med behandling via legen, og fikk råd om eggdonasjon. Jeg sa ja til det, og de fryste ned embryo som de skulle sette inn i utlandet. Så kom korona. Og alt ble lagt på hyllen i over ett år. Og da samboer begynte å prate om innsett via ivf så følte jeg at tiden hadde gått ifra meg. Og at jeg var for gammel. Men nå har jeg gått med på et innsett, og forsøk. Han har betalt alt sammen. Og jeg forstår barneønsket hans så innmari godt. Anonymkode: ccbca...bb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå