Gå til innhold

Er Nordpolen et bra sted for barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bedre å bo Torshov enn på Løkka?

Anonymkode: 17071...384

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dette trolling? Begge steder mener jeg er helt horrible for både barn og voksne. 

Anonymkode: 7c9e8...e4f

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det er ikke bra å bo på Nordpolen for noen utenom isbjørn, alt for kaldt...

AnonymBruker
Skrevet

Hva har Nordpolen å gjøre med Torshov og Løkka?

Anonymkode: 3d236...468

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg mener Nordpolen skole. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nordpolen skole er en flott skole. Ble totalrehabilitert for noen år siden. Gode fasiliteter og bra uteplasser. 

Anonymkode: 35804...743

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nordpolen er et område mellom Sandaker og Torshov i Oslo.

Anonymkode: 51f4c...501

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mener Nordpolen skole. 

For de aller fleste i Norge så er verden litt større enn Oslo og vi vil forbinde Nordpolen med den faktiske Nordpolen, du vet, der Julenissen liksom bor, og der det er isbjørner og slikt noe.
Så da hadde det vært bedre å spesifisere det i ditt innlegg at det var snakk om en liten plass i Oslo, som de fleste som ikke bor i Oslo ikke har hørt om.
Den Nordpolen jeg kjenner til er ikke bra for barn, det er kun polfarere som drar dit og det er ikke egnet for barn.
Den Nordpolen du snakker om kjenner jeg svært lite til da jeg ikke bor i Oslo og ikke visste det var noe sted som het Nordpolen i Oslo.

Anonymkode: 0cfb5...7f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For de aller fleste i Norge så er verden litt større enn Oslo og vi vil forbinde Nordpolen med den faktiske Nordpolen, du vet, der Julenissen liksom bor, og der det er isbjørner og slikt noe.
Så da hadde det vært bedre å spesifisere det i ditt innlegg at det var snakk om en liten plass i Oslo, som de fleste som ikke bor i Oslo ikke har hørt om.
Den Nordpolen jeg kjenner til er ikke bra for barn, det er kun polfarere som drar dit og det er ikke egnet for barn.
Den Nordpolen du snakker om kjenner jeg svært lite til da jeg ikke bor i Oslo og ikke visste det var noe sted som het Nordpolen i Oslo.

Anonymkode: 0cfb5...7f4

Da gir jo spørsmålet ingen mening! Hvorfor skulle ts lure på å sende barna sine til arktisk (Nordpolen)???🤣

• Liker 4
Skrevet

Jeg mener at det er et bra område å bo med barn. Har ikke erfaring fra akkurat der, men fra Nydalen. 

Det er jo litt trafikk, men det er visst bra skoler og barnehager og mange tilbud ellers (bading, tur, shopping, nærhet til alt). Kunne gjerne bodd der med barn. 

Det er veldig lite isbjørner da... 😉😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da gir jo spørsmålet ingen mening! Hvorfor skulle ts lure på å sende barna sine til arktisk (Nordpolen)???🤣

De fleste spørsmål på kg gir ingen mening.. 

Anonymkode: be3d5...a30

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...