Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer har bestemt å gå fra hverandre. Han har funnet seg ny leilighet som han overtar nå snart. Grunnen til at vi flytter fra hverandre er at vi har forskjellige syn på en del viktige ting her i livet slik som barneoppdragelse. Vi har ingen felles barn men begge har barn fra før.  Vi har kranglet mye om dette og det går ikke å finne en middelvei. 

Det jeg nå blir veldig forvirra av er følelsene mine. Jeg vet ikke hva jeg føler. Jeg følte at jeg ikke følte noenting og at bruddet gikk bra, men i dag skjedde det som ikke burde skjedd. Vi hadde sex. Intens heftig sex. Vi klamra oss til hverandre som vi aldri har gjort før. Jeg knakk sammen i gråt under sexen, aner ikke hvorfor og har grint nå etterpå. Jeg prøver å kjenne etter hva jeg føler men jeg klarer ikke å finne ut av det. 

Bruddet er jo et faktum, men vi har tydeligvis følelser for hverandre allikevel selv om jeg følte jeg hadde full kontroll og at dette vil gå bra. 

Vi har ikke snakka om det som skjedde ( sexen), og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette nå. 

Noen som har råd/erfaringer rundt dette? 

Anonymkode: 875ef...185

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere har vært samboere, det er klart man ikke er helt følelseskald selv om man rasjonelt sett vil bryte. Selv den som slår opp, eller de som kommer seg ut av veldig vonde forhold og egentlig er veldig glade for å bli single, kan føle på sorg og savn og alt som hører med. 

Jeg tenker det er helt naturlig at du føler noe ved et brudd, og at du bare må ta det som en del av prosessen. Gi deg litt tid til å sørge også over det som var, det er helt normalt.

Anonymkode: 5b8b6...a0c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...