AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Jeg hadde masse stikkinger, murringer og vondter i magen i uke 5-6. Kjente meg også litt «tung»/ oppblåst i underlivet. På tul 6+2 så vi et lite bankende hjerte❤️ Nå er jeg 7+4, og de siste 4-5 dagene har alle vondter i magen forsvunnet. Den tunge følelsen er også borte, det samme er metallsmaken jeg hadde i munnen. Magen kjennes HELT ikke-gravid ut, og basert på dette kan det nesten kjennes ut som om livmoren er blitt mindre, og jeg frykter MA… Er litt kvalm fortsatt og har litt ømme bryst. Er det noen med noen lignende erfaring? Eller er dette helt normalt? Er på ferie langt hjemmefra og langt fra noen gynekolog, ellers skulle jeg dratt og sjekket det. Anonymkode: 7dcbb...290
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Symptomene kommer og går, det er helt normalt. Husker jegfølte meg helt normsl fra uke 8-9, før jeg ble kvalm igjen og i uke 11 var jeg helt normal igjen frem til Langt ut i svangerskapet. Anonymkode: d85be...fae 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Jeg tenkte mest på at det ikke kjennes i magen lengre. Ville heller forvente å kjenne et større press ettersom livmoren vokser, og ikke at det heller kjennes ut som om den har skrumpet inn igjen 😟 ts Anonymkode: 7dcbb...290
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 I uke 6-7 så mistet jeg helt følelsen ved å være gravid. Mistet de fleste tegn, og følte på meg at «dette har gått rett vest». I uke 8+5 var jeg på ultralyd, og så en levende krabat. Idag er jeg 12+0, og bekkenet har starta å tulle🥲 nyt det, og vit at det aller helst går bra! Anonymkode: 32f41...70e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I uke 6-7 så mistet jeg helt følelsen ved å være gravid. Mistet de fleste tegn, og følte på meg at «dette har gått rett vest». I uke 8+5 var jeg på ultralyd, og så en levende krabat. Idag er jeg 12+0, og bekkenet har starta å tulle🥲 nyt det, og vit at det aller helst går bra! Anonymkode: 32f41...70e Husk også at livmoren din enda er liten, og du kan ikke kjenne hvor stor den er enda. Så det er nok bare en følelse❤️ Anonymkode: 32f41...70e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 Takk, jenter (antar dere er det😂)! Får bare krysse fingrene og vente på neste tul i uke 10🤞🏼 ts Anonymkode: 7dcbb...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå