Gå til innhold

Har du vært i store samlinger uten å bli smittet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg skal snart i bryllup og det er 100 gjester. Stressa for å få korona. Nesten alle gjestene har fått 1 dose vaksine.

har du vært i bryllup eller andre store festligheter der man mingler med ca 100 gjester uten å bli smittet av korona? 
man leser jo bare om de som faktisk har blitt smittet, så vil se noen eksempler på at det kan gå bra også 😊🙏🏼

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lærere har vært i kontakt med hundrevis hver dag. Det har gått bra i de fleste tilfellene. Og i skolen er det ingen som var vaksinert. 

• Liker 7
Skrevet

Nesten ingen blir smittet av covid noe sted i Norge. Så svaret på det er nok ja. 

• Liker 6
Skrevet

Stått i ferge-kø med flere ti-talls mennesker uten masker, gått ned Karl Johan og Sørenga midt i mengden.

Ikke blitt smittet iløpet av dette halvannet året.

• Liker 6
Skrevet

Hva med de som jobber i matbutikk. Hvor mange tror du ikke de "mingler" med hver dag?

Det skal faktisk litt til for å bli smittet. Ha god håndhygiene, så går det nok veldig bra.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har vært på fotballkamp med 2000 tilskuere og konsert i kirka uten å bli smittet av noe som helst.

• Liker 4
Gjest Gagaen
Skrevet

Nei, jeg har ikke vært så dum at jeg har vært i store forsamlinger siden 2019 . Og når Deltavarianten er i frammarsj så kaller jeg folk uansvarlige om de tar sjanser og menger seg med mange. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Har hatt nærkontakt på jobb i ett år med 60-100 personer hver dag avhengig av rødt/gult nivå, uten smitte. Hilsen lærer.

• Opprett ny...