Gå til innhold

Dere som sover uten truse, bytter dere sengetøy stort sett hver dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som sover uten truse, bytter dere sengetøy stort sett hver dag? For det må vel bli møkkete og ulekkert veldig fort?

Anonymkode: 33ef4...6ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan i alle dager blir det møkkete og ulekkert? 

Anonymkode: 77f9f...0b7

Du bytter vel undertøy hver dag?

• Liker 6
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Nei, det holder fint med en gang i uka. 
Det er jo ikke sånn att jeg bruker dyna som tanntråd i fusprekken🤣🤣🤣 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg legger meg ikke i senga med bæsjerester i rumpa. Jeg har både dopapir på do, og en deilig dusj å vaske meg med. Jeg bytter stort sett en gang i uka. Det er mine egne bakterier. :) 

Anonymkode: 02341...20a

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. Jeg vasker meg jo to ganger om dagen. Jeg er 100% sikker på at jeg aldri har hatt soppinfeksjon siden jeg sover naken. 

Anonymkode: ce7e2...fdc

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Møkkete og ulekkert? Hvis du har så mye utflod fra vagina/penis/rektum, trenger du en legetur. 

Nei, jeg bytter ukentlig. Oftere om vi svetter mye, som på sommeren. Vasker nå kroppen før jeg legger meg. 

Anonymkode: c8e9a...290

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Nope. Bytter hver 14.dag. Jeg er da renslig og legger meg ikke møkkete 

Anonymkode: 233f1...3a9

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Bytter hver 14 dag. Lurer litt på sånne som TS..... Står du opp og bytter sengetøy rett etter sex? Og begge må dusje før de får legge seg igjen? 

Anonymkode: c0e94...354

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

På ingen måte? Hvor skitten og ekkel er du?🤢

Jeg dusjer og vasker meg så klart før jeg legger meg i senga.

Anonymkode: ac740...1b3

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dere som sover uten truse, bytter dere sengetøy stort sett hver dag? For det må vel bli møkkete og ulekkert veldig fort?

Møkkete? Hva tror du folk gjør? Er ute å ruller i grisebingen før de legger seg i senga?

Jeg sover naken. Jeg dusjer alltid rett før jeg legger meg. Bytter sengtøy ~1 gang i mnd.

Om du drar frem «men bruker du trusa i en hel mnd da?» nei jeg bytter truse hver dag. Det er forskjell på et plagg som gnikker seg mot vulva en hel dag. Svette i lysken ol. Og det å ligge på en madrass med en dyne over meg.

Det ligger ikke å gnikker i 15++ timer mot kjønnsorganet. Kanskje litt tiss som ikke er tørket bort trekkes inn, litt utflod noen dager som kommer frem mellom leppene helt fremme og lader den fine sirkelen med størknet hvitt. Dette er noe helt annet enn å ligge på en madrass med en dyne over seg.

Anonymkode: 07c2e...7a6

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer før jeg legger meg så skifter ikke oftere nå enn før… se … jeg lever enda. 😂

Anonymkode: 6fce9...819

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du bytter vel undertøy hver dag?

Hvor har du sengetøyet ditt egentlig? 

Må du vaske skjørt etter en gangs bruk også? 

Anonymkode: 77f9f...0b7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Bytter hver andre uke, sånn omtrent. Kommer an på, oftere nå som det er varmt på nettene. 

Vi har sex i senga, og det er mye mer grisete. Skifter ikke med mindre det er søleflekker. 

Å sove naken i sengetøyet er ikke det samme som å gå med en ettersittende truse hele dagen. 

Kveldsritualet består alltid av en vask/dusj. 

Anonymkode: bb8a2...83e

• Liker 6
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere som sover uten truse, bytter dere sengetøy stort sett hver dag? 

For det første har jeg ikke så mange sengetøy og for det andre synes jeg det blir sløsing med vann :sleep: Sover med noe på meg så ved behov. 

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trusa blir ikke så skitten hver dag, men jeg skifter selvsagt. Senga blir selvsagt ikke likte skitten som en truse. Truse er stramt inntil og fanger opp alt av væske. Når du sover i senga skal det renne ganske mye for at det ikke tørker i fitta, men renner ned i sengen. Det skjer ikke meg ihvertfall. 

Anonymkode: 7e94c...d6f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

I så bør du ta en legesjekk. 

Anonymkode: 38db8...d89

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Bytter en gang i uka, kanskje. Nå for tiden et par ganger i uka, fordi det er så sykt varmt.

Dette på grunn av svette, det er jo DET som gjør sengetøy skikkelig "møkkete", all svetten du skiller ut fra hele resten av kroppen, ikke at du lekker fra anus midt på natta eller hva som nå er ditt medisinske problem. 

Hvis du er redd for kjønnssafter, så kan jeg fortelle deg noe jævlig ekkelt: Jeg kan finne på å SEX i senga 😱

Anonymkode: ce1c5...49e

• Liker 10
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vi er to voksne som sover naken året rundt. Ser ikke at det blir "ulekkert og møkkete" veldig fort. 

AnonymBruker
Skrevet

Med normal hygiene, er det helt greit å skifter laken og pute enn gang i uken og  dynetrekk hver 14 dag. Ved normal hygiene mener jeg: ikke legge seg svett i sengen, rene føtter, ingen sminke, kjenner sin egen mensen rytme, ingen spising på sengen, osv. Har du for uregelmessig mensen er det bare å ha en madrassbeskytter under laken, hvis du skulle være uheldig. 

Anonymkode: 95c34...34e

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...