Gjest Bellatrix Skrevet 17. september 2005 #21 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg bor i Bodø så vi har ikke samme fysioterapeut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 17. september 2005 #22 Del Skrevet 17. september 2005 Å bli betatt av sin behandler er ikke noe ukjent fenomen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Veldig anonym idag - også* Skrevet 17. september 2005 #23 Del Skrevet 17. september 2005 FIghter; OKI... Men si meg - vet din terapeut at du er betatt? Klarer du å oppføre deg normalt når du er til behandling? Normalt skal det ganske mye til for å vippe meg av pinnen altså, men ikke når jeg ligger blottet omtrent (føles sånn ja.....).... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. september 2005 #24 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg var betatt, og nei jeg viste det ikke. Annet enn at jeg var i veldig godt humør når jeg var hos han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #25 Del Skrevet 17. september 2005 Har du noen gode råd til meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Veldig anonym idag - også* Skrevet 17. september 2005 #26 Del Skrevet 17. september 2005 meg som skrev forrige...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #27 Del Skrevet 8. desember 2005 Fornavnet hans er ikke tilfeldigvis paul?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paul Skrevet 10. desember 2005 #28 Del Skrevet 10. desember 2005 Det er ikke Martha Loise? De fleste mannlige fysioterapauter er homo, så slapp av og ta på deg den aller mest sexy bhen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. desember 2005 #29 Del Skrevet 10. desember 2005 Det er ikke Martha Loise? De fleste mannlige fysioterapauter er homo, så slapp av og ta på deg den aller mest sexy bhen... ← Kjenner også noen som er litt betatt av fysioterap sin, så det er tydeligvis noe med dem? Kjekt å vite hvis man noen gang må til fysio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *trådstarter* Skrevet 20. desember 2005 #30 Del Skrevet 20. desember 2005 Nei, navnet han er ikke Paul - og jeg tror heller ikke han er homo! Er en stund siden jeg har vært hos han nå - men har prøvd en annen terapeut den siste tiden, som også er en forholdsvis ung og kjekk mann. MEN det er overhodet ikke det samme. Tror nok jeg snart skal tilbake til kjekkasen igjen Noen som har opplevd at det har utartet seg til noe mer forresten? Det være seg terapeuter eller andre i liknende tilfeller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrusommeGrete Skrevet 21. desember 2005 #31 Del Skrevet 21. desember 2005 Fighter, du trenger ikke spille mer. Vi vet det er deg, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *trådstarter* Skrevet 21. desember 2005 #32 Del Skrevet 21. desember 2005 Fighter (nå Smurf) har alt skrevet at vi ikke er samme person! Hun bor nord og jeg på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå