AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Han føler fortsatt vi må bli bedre kjent før vi blir sammen, er det vanlig å vente så lenge før man avgjør det? Anonymkode: 63f70...91d
Hill83 Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 2 mnd er jo ingenting . Hadde ventet et halvt år ca får jeg hadde vurdert det 9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Hill83 skrev (13 minutter siden): 2 mnd er jo ingenting . Hadde ventet et halvt år ca får jeg hadde vurdert det Skjønner, leser om de her inne som ble sammen etter et par dater, noen uker osv så ble i tvil om hva som er normalt og hva man bør forvente uten å bli holdt på gress. Anonymkode: 63f70...91d 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er litt opp i 30-årene og har lyst på barn, og føler at jeg ikke kan bruke et halvt år på hver mann. Men det kommer jo an på hvor ofte man har mulighet til å sees, osv. Anonymkode: 42986...8bb 8
GrønnNellik68 Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner, leser om de her inne som ble sammen etter et par dater, noen uker osv så ble i tvil om hva som er normalt og hva man bør forvente uten å bli holdt på gress. Anonymkode: 63f70...91d Ja de som blir veldig fort sammen har nok latt følelsene løpe av med seg og har vel ikke blitt godt nok kjent. Det kan bli en utfordring senere…beste man kan gjøre er å høre på hva han sier respekter det. Eller som noen på kg sier hold igjen på sex’en litt mer. Fort gjort at han er fornøyd med kun det og slipper å binde seg. Mange fallgruver for oss damer.. lykke til☘️ 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 Jeg har alltid hoppet i forhold med begge beina først. Jeg vil være stormende forelsket og ha en partner som føler det samme for meg. Hadde jeg opplevd den andre som lunken så hadde jeg nok gradevis mistet interessen. Nå har jo jeg stort sett bare vert i lange forhold helt siden ungdommen, så kanskje det hadde stilt seg annerledes hvis jeg ble singel nå? Det vet jeg faktisk ikke helt sikkert.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #7 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er litt opp i 30-årene og har lyst på barn, og føler at jeg ikke kan bruke et halvt år på hver mann. Men det kommer jo an på hvor ofte man har mulighet til å sees, osv. Anonymkode: 42986...8bb Jeg har samme alder og samme situasjon. Vi er på ferie sammen nå, så ses hver dag. Anonymkode: 63f70...91d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #8 Skrevet 17. juli 2021 Alle relasjoner er vel forskjellige, men sånn for min del så synes jeg to måneder er veldig tidlig og har brukt lengre tid på mine forhold før vi ble "offisielle". Anonymkode: 850b0...017 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #9 Skrevet 17. juli 2021 Elder Millennial skrev (24 minutter siden): Jeg har alltid hoppet i forhold med begge beina først. Jeg vil være stormende forelsket og ha en partner som føler det samme for meg. Hadde jeg opplevd den andre som lunken så hadde jeg nok gradevis mistet interessen. Nå har jo jeg stort sett bare vert i lange forhold helt siden ungdommen, så kanskje det hadde stilt seg annerledes hvis jeg ble singel nå? Det vet jeg faktisk ikke helt sikkert. Å være stormende forelsket er ikke nødvendigvis bare bra, da mister man all fornuft og ser ikke om man virkelig passer sammen. Det er når forelskelsen gir seg man ser om vedkommende er den rette. Mange har heller aldri disse følelsen hvor hodet faller av, og samlivsterapeuter mener det er et bedre utgangspunkt for å finne seg en rett partner. Anonymkode: 63f70...91d 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 17. juli 2021 #10 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å være stormende forelsket er ikke nødvendigvis bare bra, da mister man all fornuft og ser ikke om man virkelig passer sammen. Det er når forelskelsen gir seg man ser om vedkommende er den rette. Mange har heller aldri disse følelsen hvor hodet faller av, og samlivsterapeuter mener det er et bedre utgangspunkt for å finne seg en rett partner. Anonymkode: 63f70...91d Men det er så deilige følelser, hvorfor holde disse tilbake når man har de? Jeg fatter ikke at folk kan være så rolige og kalkulerte😅 Jeg tar heller en het og stormende forelskelse som ikke ble til noe seriøst enn å hoppe rett i det monotone dagligdagse.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #11 Skrevet 17. juli 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Men det er så deilige følelser, hvorfor holde disse tilbake når man har de? Jeg fatter ikke at folk kan være så rolige og kalkulerte😅 Jeg tar heller en het og stormende forelskelse som ikke ble til noe seriøst enn å hoppe rett i det monotone dagligdagse. Man håper nok ikke rett i det dagligdagse monotone, man føler jo mye, bare ikke stormende forelskelse, som eks. godhet for den andre, at man er glad i den, gleder seg til å se den andre, litt kribling, tiltrekning, lyst osv😊 Anonymkode: 63f70...91d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #12 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er litt opp i 30-årene og har lyst på barn, og føler at jeg ikke kan bruke et halvt år på hver mann. Men det kommer jo an på hvor ofte man har mulighet til å sees, osv. Anonymkode: 42986...8bb Håper du tuller. Anonymkode: fd14c...024 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #13 Skrevet 17. juli 2021 Min erfaring er at etter rundt tre måneder er det "make or break" for om det er noe å satse videre på. De første månedene ser man gjerne den andre med veldig rosa briller, og så roer det seg litt ned. Da er det lettere å se om dette er noe varig, eller om det dabber av. Men det er bare meg, altså. Andre hopper i det med en gang, mens andre igjen "holder på" i lange tider uten å definere seg som par. Jeg har brent meg på å involvere meg for kjapt, og dermed overhørt magefølelsen som ga signaler om at det kanskje ikke var helt rett allikevel. Anonymkode: 5ff94...2d7 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #14 Skrevet 17. juli 2021 To mnd er veldig kort tid. Greit å ha avklart at man bare dater hverandre, men utover det så er dere jo i bli kjent fasen bare. Anonymkode: 2542b...e8b 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #15 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min erfaring er at etter rundt tre måneder er det "make or break" for om det er noe å satse videre på. De første månedene ser man gjerne den andre med veldig rosa briller, og så roer det seg litt ned. Da er det lettere å se om dette er noe varig, eller om det dabber av. Men det er bare meg, altså. Andre hopper i det med en gang, mens andre igjen "holder på" i lange tider uten å definere seg som par. Jeg har brent meg på å involvere meg for kjapt, og dermed overhørt magefølelsen som ga signaler om at det kanskje ikke var helt rett allikevel. Anonymkode: 5ff94...2d7 Jeg har samme erfaring, etter 2-3 mnd har det alltid vært make it or break it. Anonymkode: cbe6a...1dc 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #16 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er litt opp i 30-årene og har lyst på barn, og føler at jeg ikke kan bruke et halvt år på hver mann. Men det kommer jo an på hvor ofte man har mulighet til å sees, osv. Anonymkode: 42986...8bb Samme her. Men jeg dater flere samtidig, da går seleksjon fortere. Noen dater jeg fast flere måneder ,mens jeg møter nye bestandig. Eneste ulempen at man ikke klarer å konsentrere seg på noen 😅 Anonymkode: a1b48...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #17 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Å være stormende forelsket er ikke nødvendigvis bare bra, da mister man all fornuft og ser ikke om man virkelig passer sammen. Det er når forelskelsen gir seg man ser om vedkommende er den rette. Mange har heller aldri disse følelsen hvor hodet faller av, og samlivsterapeuter mener det er et bedre utgangspunkt for å finne seg en rett partner. Anonymkode: 63f70...91d Påstått tidligere samme. Etter fornuftig og rasjonell dating skjønner jeg at det ikke er min greie. Fikk ikke utviklet følelser til noen. Funket omvendt. De startet etterhvert irritere meg spesielt da jeg merket at karen ble forelsket og maset hele tiden å møtes. Klarte ikke en gang å overnatte sammen. Trenger følelser for å gjøre det. Anonymkode: a1b48...8f5 1
Gjest ABM Skrevet 17. juli 2021 #18 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å være stormende forelsket er ikke nødvendigvis bare bra, da mister man all fornuft og ser ikke om man virkelig passer sammen. Det er når forelskelsen gir seg man ser om vedkommende er den rette. Mange har heller aldri disse følelsen hvor hodet faller av, og samlivsterapeuter mener det er et bedre utgangspunkt for å finne seg en rett partner. Anonymkode: 63f70...91d Jeg vil si at den rette er den du kjenner hjertet banker bananas for!!! Jeg bytter gladelig bort 1 mnd. med hverdager mot 1 dag i vanvittig forelskelse!!
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #19 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han føler fortsatt vi må bli bedre kjent før vi blir sammen, er det vanlig å vente så lenge før man avgjør det? Anonymkode: 63f70...91d Begynner han på A? Anonymkode: 4b32f...f1d
Hr. Aktiv Skrevet 17. juli 2021 #20 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han føler fortsatt vi må bli bedre kjent før vi blir sammen, er det vanlig å vente så lenge før man avgjør det? Anonymkode: 63f70...91d Med det rette gjør han det. Han kan raskt ende opp med ei som ikke liker sex eller har andre ting som det skurrer rundt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå