Gå til innhold

Blir seriøst musa mi mindre trang etterhvert som jeg eldres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter fylte 35 har hjernen fått litt oppheng på denne tanken..

meg og mannen min har nylig begynt å tenke på barn og jeg skal selvfølgelig bli mamma,men vil jeg bli enda større og videre der nede ‘’for alltid ‘’ ? 

Jeg tar slike knipe øvelser for å stramme,hehe.. 

men det er vel ikke forskjell fra jeg var 22 år og til nå foreksempel ? 

Litt flaut spørsmål.. 

Anonymkode: 38448...a9e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er snakk om muskler, tren dem som alt annet. 

Anonymkode: 14c7a...aa0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja slapphet og inkontinens kommer med fødsler og alder.  Men Tena Lady er bra.  ☺ 

Anonymkode: 86078...263

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper å ha sex.

Anonymkode: 1fd49...289

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette er bare en slags forvaklet KG-propaganda fra idiotiske mannfolk som sannsynligvis aldri har vært i nærheten av et kvinnelig underliv. Og som i tråd etter tråd synes det er helt greit å framstå som pedofile tullinger. Også har du de som synes det er gøy å starte trolletråder om dette tema for å fyre opp gamlisene over 30 :roll: 

Hvis du gjør knipeøvelser regelmessig, blir ikke skjeden din mindre trang. Jeg er en godt voksen kvinne, og da gynekologen sa til meg at skjedeveggene mine var litt slappe, skjerpet jeg meg med Kegel-øvelsene mine. Neste time spurte jeg om hun kunne se at jeg hadde "trent" :ler: , og det svarte hun ja på. 

Anonymkode: db470...879

• Liker 8
Skrevet

Nei, så klart ikke. Alder har ingenting å si.   

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei, dette er bare en slags forvaklet KG-propaganda fra idiotiske mannfolk som sannsynligvis aldri har vært i nærheten av et kvinnelig underliv. Og som i tråd etter tråd synes det er helt greit å framstå som pedofile tullinger. Også har du de som synes det er gøy å starte trolletråder om dette tema for å fyre opp gamlisene over 30 :roll: 

Hvis du gjør knipeøvelser regelmessig, blir ikke skjeden din mindre trang. Jeg er en godt voksen kvinne, og da gynekologen sa til meg at skjedeveggene mine var litt slappe, skjerpet jeg meg med Kegel-øvelsene mine. Neste time spurte jeg om hun kunne se at jeg hadde "trent" :ler: , og det svarte hun ja på. 

Du tror virkelig at gynekologen ville vært ærlig på dette ledende spørsmålet? 

Anonymkode: ea90e...a28

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du tror virkelig at gynekologen ville vært ærlig på dette ledende spørsmålet? 

Hva skulle hun få ut av å lyve til meg, liksom?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (13 minutter siden):

Nei, så klart ikke. Alder har ingenting å si.   

Hvorfor sprer du usannheter? 

Selvfølgelig vil  vagina endre seg med årene og antall fødsler vil endre den mer enn de som ikke føder, det samme gjelder en penis. 

I følge KGs trofaste så er genetalia den eneste kroppsdelen på et menneske som ikke endres i løpet av livet. 😂

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For å ikke gi deg komplekser? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 7237a...5aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig vil  vagina endre seg med årene og antall fødsler vil endre den mer enn de som ikke føder, det samme gjelder en penis. 

I følge KGs trofaste så er genetalia den eneste kroppsdelen på et menneske som ikke endres i løpet av livet. 😂

Så penisen endrer seg med antall fødsler?

Anonymkode: 423a5...75b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

For å ikke gi deg komplekser? 

Gynekologens jobb er kvinnehelse, ikke å lyve for at jeg skal unngå komplekser. Herregud. 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tillegger du meg påstander jeg ikke har?

Nei, så klart ikke vagina vil endre seg med alder så lenge man ikke føder. 🤦‍♀️ Man blir ikke videre, selv om den selvfølgelig endrer seg litt. Men du har kanskje ikke hørt om knipeøvelser?

Men du har erfaring med penis-fødsler? Snakk om å spre usannheter. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta det med ro. Personen som siterer deg er tydeligvis en kranglefant. 

Gynekologen så garanter forskjell. :) 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fikk høre jeg var trang som 18, får akkurat samme respons som 34 etter barn, eneste forskjellen er den overraskende måten det blir uttalt på. De forventet visst ikke det, sannsynlig pga alle negative utsagn om oss over 30 🤣 jeg merker helt ærlig ingen forskjell, annet enn at jeg kommer lettere og sex er bedre enn det var før.

Anonymkode: 3231f...305

• Liker 1
Skrevet

Ja det tror jeg det er noe i..jeg er så gammel begynner å bli og kjennes som det er igjenngrodd... finner jo aldri noe kjæreste så da blir det jo sånn da... jomfru på ny den dagen det skjer.. ha ha ha ha

• Liker 3
Skrevet

Du kan jo se på ansiktet, rumpa, armene, leggene og puppene dine når du 35.

Så kan du sammenligne med da du var 18. 

Det henger og er slappere enn det pleide, ja?

Det samme gjelder så klart musa di også. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ah. Skulle gjerne sagt nei, men fødte barn som 27 år gammel og det er uten tvil blitt ekstremt luftig nedentil. 

Anonymkode: e2028...526

AnonymBruker
Skrevet

Som alle andre muskler, så blir også musklene i bekkenbunnen slappere med årene. Men clutet er jo å trene dem, det hjelper mye.

Anonymkode: 0bdeb...28a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...