Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer på om andre har vært i situasjonen at de er gravid, men ikke vil fortelle enda. Og hva dere sier når folk spør om vaksinen..? Familie maser veldig. 

Anonymkode: d1d81...09a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier at jeg har en del symptomer som tyder på svekket immunforsvar og at jeg har blitt bedt om å vente med vaksinen til jeg er utredet ordentlig, i tilfelle kraftig immunrespons. Hver gang noen spør hvordan det går med utredningen, så sier jeg noe sånt som at jeg venter på blodprøvesvar, at de første blodprøvene var ok, men at jeg nå skal ta utvidede blodprøver, at jeg har sjekket meg for diabetes og ikke har det osv. 

Anonymkode: 23cd5...217

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt at jeg skal vente noen måneder med å ta den, for jeg synes det er litt skummelt med den nye vaksinen. Jeg er uansett ikke i faresonen, så å vente med å ta den er nok ikke farlig for meg.

De spurte igjen og igjen da, men bare svarte det samme hver gang😅 De får jo vite om graviditeten etterhvert, og da skjønner de det jo.

Anonymkode: d3208...9bb

• Liker 1
Skrevet

Bare si at du ikke har fått innkalling? «Må ha skjedd noe galt» 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Her tilbyr de drop in og det som er, og nesten alle er vaksinert nå 😄

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg sier at jeg har en del symptomer som tyder på svekket immunforsvar og at jeg har blitt bedt om å vente med vaksinen til jeg er utredet ordentlig, i tilfelle kraftig immunrespons. Hver gang noen spør hvordan det går med utredningen, så sier jeg noe sånt som at jeg venter på blodprøvesvar, at de første blodprøvene var ok, men at jeg nå skal ta utvidede blodprøver, at jeg har sjekket meg for diabetes og ikke har det osv. 

Dette her var jo en ekstremt omfattende løgn? 

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar! Her tilbyr de drop in og det som er, og nesten alle er vaksinert nå 😄

Skjønner det er ekstra vanskelig å holde graviditet skjult akkurat nå 😕 Enten må man bare fortelle, eller ta en  hvit løgn om at "den har jeg tatt for lengst" også snakke om noe annet? 

Anonymkode: 65789...025

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Bare lurer på om andre har vært i situasjonen at de er gravid, men ikke vil fortelle enda. Og hva dere sier når folk spør om vaksinen..? Familie maser veldig. 

Jeg måtte rett og slett bare fortelle om graviditeten tidlig denne gangen for var så mye mas om den vaksinen😅 Tenkte at det var liksågodt fremfor å finne på dumme unnskyldninger😆

Anonymkode: c4c88...6e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette her var jo en ekstremt omfattende løgn? 

Ja, det gjør det vel bare mer troverdig? 

Gjest Villfisker
Skrevet

Det enkle er ofte det beste. Si at de må slutte å mase.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det gjør det vel bare mer troverdig? 

Og unødvendig å lure nær familie å tro at du utredes for alvorlig sykdom når du bare er gravid? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags omgangskrets er det man har, hvis det er et stadig mas om vaksine? Ingen jeg kjenner spør om noe sånt. 

Anonymkode: e211e...66e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva slags omgangskrets er det man har, hvis det er et stadig mas om vaksine? Ingen jeg kjenner spør om noe sånt. 

Anonymkode: e211e...66e

Det er snakk om det hele tiden både fra venner og familie. Og jeg er ekstremt dårlig på å lyve, så det er ubehagelig å få direkte spørsmål så ofte.

Men snart nådd de ukene der vi tenkte å fortelle. 

Skrevet

Har sagt jeg ikke vil ta den. Enkelt og greit

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og unødvendig å lure nær familie å tro at du utredes for alvorlig sykdom når du bare er gravid? 

Jeg har vinklet det slik at jeg utredes for sikkerhets skyld, men at det sannsynligvis er stress som gir meg symptomene, så ingen er bekymret. Jeg har bare fått litt kommentarer på at jeg er sikkert er stresset fordi jeg er så "flink pike" og må roe det ned litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...