Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et mannlig familiemedlem på 38 som nylig har fått seg kjæreste etter å ha vært singel i en lang periode etter en skilsmisse. Han er en grei fyr, ikke noe galt med ham i det hele tatt (iallefall ikke som jeg kan se). Problemet er at dama hans er 21, altså 17 år forskjell. Dette reagerer jeg på, og lurer på om flere tenker at det er litt spesielt? Jeg synes i hvert fall det er litt mye.

Anonymkode: de971...dc4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja spesielt. Tidlig midtlivskrise

Anonymkode: 981c2...5e8

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min første tanke er at du kan passe dine egne saker…

Anonymkode: 45c28...faa

+1

Anonymkode: e73b7...70d

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvsagt veldig spesielt, og litt ekkelt, men hun er jo teknisk sett voksen og da går det helt fint i følge KG. Langvarig blir det nok ikke.

Anonymkode: 189b3...2a5

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min første tanke er at du kan passe dine egne saker…

hele siden er jo fylt opp med folk som sladrer om andre og/eller lurer på om de burde reagere på ting.. så skjønner ikke helt hva problemet er? det er ganske stor forskjell på 21 og 38, må da være lov å reagere på det?

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er selvsagt veldig spesielt, og litt ekkelt, men hun er jo teknisk sett voksen og da går det helt fint i følge KG. Langvarig blir det nok ikke.

Anonymkode: 189b3...2a5

voksen ja, men bare akkurat. jeg synes det er ubehagelig å se dem sammen, han er jo en godt voksen mann som pusher 40 og hun er nettopp ute av tenårene…

• Liker 9
Gjest Smeltemann
Skrevet

Kanskje de trives i hverandres selskap.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har et mannlig familiemedlem på 38 som nylig har fått seg kjæreste etter å ha vært singel i en lang periode etter en skilsmisse. Han er en grei fyr, ikke noe galt med ham i det hele tatt (iallefall ikke som jeg kan se). Problemet er at dama hans er 21, altså 17 år forskjell. Dette reagerer jeg på, og lurer på om flere tenker at det er litt spesielt? Jeg synes i hvert fall det er litt mye.

Ei venninne av meg har nylig funnet ut at hennes ekskjæreste skal ha barn med ei på 16år. Begge deler er veldig spesielt.

Det er som at mannfolkene har Scott disick fra Kardashian klanen som et forbildet ettersom han er nå sammen med ei på 19år.

Anonymkode: 30a43...6c6

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Stor aldersforskjell? Ja. Et problem? Nei.

De lever vel i nuet, kanskje du burde gjøre det samme. Det kan godt være det blir slutt etter en kort stund, men det betyr ikke at det var feil eller bortkastet 

Anonymkode: 8d92f...abe

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

hele siden er jo fylt opp med folk som sladrer om andre og/eller lurer på om de burde reagere på ting.. så skjønner ikke helt hva problemet er? det er ganske stor forskjell på 21 og 38, må da være lov å reagere på det?

Hva skal du bruke svarene til…? Si til familiemedlemmet at du synes det er ekkelt, og at anonyme brukere på forum er enig med deg? Et slags «på vegne av flere»-opplegg?

• Liker 7
Skrevet

De er begge samtykkende voksne, det er ikke et problem. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Gliffy skrev (1 minutt siden):

De er begge samtykkende voksne, det er ikke et problem. 

17år er ikke myndig. Det er man først når man er fylt 18. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva skal du bruke svarene til…? Si til familiemedlemmet at du synes det er ekkelt, og at anonyme brukere på forum er enig med deg? Et slags «på vegne av flere»-opplegg?

ville egentlig bare få en bekreftelse eller avkreftende på om det jeg tenker er "riktig", eller iallefall at andre tenker likt. om jeg overreagerer. virker uansett som det er blandede meninger om dette, så det hjalp lite.

-ts

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Anonymkode: 30a43...6c6d

De er 21 og 38 år. Begge er voksne. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hun er 21, det er 17 år imellom dem! så hun er myndig, lurte bare på om andre også syntes  det var litt rart. beklager om jeg ordla meg uklart 😊

-ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ville egentlig bare få en bekreftelse eller avkreftende på om det jeg tenker er "riktig", eller iallefall at andre tenker likt. om jeg overreagerer. virker uansett som det er blandede meninger om dette, så det hjalp lite.

-ts

Hvordan har resten av familien regaert på han er blitt sammen med ei på 17år?

Det er uansett ikke noe du får gjort noe med. Men jeg forstår at du reagerer å tenker ditt om dette.

• Liker 2
Skrevet

Ja det er rart. Det er tre år sidan ho var russ liksom... 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hun er 21, det er 17 år imellom dem! så hun er myndig, lurte bare på om andre også syntes  det var litt rart. beklager om jeg ordla meg uklart 😊

-ts

Aha.. Da henger jeg mer med. Trodde det snakk om at hun var 17år og det var 21år aldersforskjellen.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

-ts

Det er helt klart uvanlig, så jeg skjønner at det kan oppfattes litt overraskende. Men det er ikke noe gærnt med det. Hvis de har det bra så er jo det fint. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...