AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Del Skrevet 16. juli 2021 Drops Safran og Drops Paris. Hvordan er de å strikke og hekle med? Passer de til sommertopper o.l.? Hva har du laget med det garnet, og er du fornøyd? Anonymkode: 5ebd7...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Del Skrevet 16. juli 2021 Ville først og fremst brukt safran til klær, glattere og bedre kvalitet på det synes jeg. Anonymkode: 9c0dc...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #3 Del Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville først og fremst brukt safran til klær, glattere og bedre kvalitet på det synes jeg. Anonymkode: 9c0dc...ba0 Takk! Har du erfaring med Drops Muskat også? Anonymkode: 5ebd7...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Del Skrevet 17. juli 2021 Er PT Sumatra fra Raumagarn et mye bedre garn enn Drops sine bomullsgarn? Anonymkode: 5ebd7...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Del Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er PT Sumatra fra Raumagarn et mye bedre garn enn Drops sine bomullsgarn? Anonymkode: 5ebd7...88a har heklet en duk i Sumatra...ble veldig fint. Nydelig kvalitet Anonymkode: 1fe3d...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Del Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): har heklet en duk i Sumatra...ble veldig fint. Nydelig kvalitet Anonymkode: 1fe3d...b8b Takk! 💐 Det var fint å høre Anonymkode: 5ebd7...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 17. juli 2021 #7 Del Skrevet 17. juli 2021 Liker godt Safran til klær, syns Paris blir for tykt og stivt. Paris egner seg best til kluter syns jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #8 Del Skrevet 17. juli 2021 Kittyfox skrev (3 minutter siden): Liker godt Safran til klær, syns Paris blir for tykt og stivt. Paris egner seg best til kluter syns jeg Tusen takk for hjelpen! 💐 Anonymkode: 5ebd7...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå