AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Bestilte noe fra en nettside. skrev inn navn og adresse og fikk bekreftelse på bestillingen . Fikk melding om at den forventes levert i postkassen i går. Sjekker postkassen, og der er den ikke. Går innpå emailen min, og der står dette "Sendingen er returnert til avsender på grunn av ufullstendig adresse."? hva skjer nå? Jeg har riktig adresse på postkassen, og ser på bestillingsbekreftelsen av adressen er rett. Aldri fått dette før. Anonymkode: 02bd9...fe2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Hva svarte Posten når du spurte de? Anonymkode: 1e677...e35
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #3 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva svarte Posten når du spurte de? Anonymkode: 1e677...e35 Oppdaget det i dag, etter at posten var stengt. Får ikke tak i de før etter helgen. Så irriterende. Anonymkode: 02bd9...fe2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Jeg har noen teorier på hva som har skjedd. Det kan være nettbutikken printet ut en ufullstendig adresse, eventuelt la inn en ufullstendig adresse i fraktbestillingen. Det kan være posten ble levert av en sommervikar, som har gjort en feil. Det kan være etiketten på pakken har blitt skadd, slik at deler av adressen mangler. Ta kontakt med posten og nettbutikken, så bør dette ordne seg. Anonymkode: 95bbd...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå