Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Blir bedt på date

2. Får en takk for daten, men blir ikke bedt ut på nytt

3. Får likes og generelle meldinger ut av det blå, av typen hvordan går det, fint bilde og ha en fin dag

4. Til slutt blir jeg slettet fra alle sosiale medier, kanskje en 6-12 måneder etter daten men som regel kort tid etter siste melding de har sendt først og på eget initiativ. Jeg sender ikke melding men svarer

Jeg er interessert i å forstå menn sin logikk bak dette, det er et mønster med litt vel mange nå

Anonymkode: 2804f...897

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke så rart hvis du aldri tar kontakt med de?

Anonymkode: 373e4...48e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo ikke så rart hvis du aldri tar kontakt med de?

Men når noen bare sier «takk for daten» og jeg ikke hører noe etterpå tar jeg det som en avvisning, vil ikke risikere å kontakte og bli brukt. Hvis noen er interessert tar jeg selvsagt mye kontakt. Bare syns de er utrolig merkelige som skriver og er hyggelige, og så bare sletter. Får alltid en litt dårlig følelse av å bli slettet selv om jeg vet det er veldig vanlig 

Skrevet

Ikke rart de mister interessen om du aldri tar kontakt på eget initiativ. Du må jo vise at du er interessert. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, CorvusCorax said:

Ikke rart de mister interessen om du aldri tar kontakt på eget initiativ. Du må jo vise at du er interessert. 

Når menn er interessert i meg ber de meg ut etter første date og holder åpen kontakt, de sender ikke sånne intetsigende meldinger lenge etter uten forespørsel om å møtes igjen. Så jeg aner ikke hva de egentlig ville med det før de slettet, kanskje de håpet jeg skulle sende melding om sex?

AnonymBruker
Skrevet

Svarer du i det hele tatt når de skriver "takk for daten"? 

Anonymkode: f9783...ca2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Svarer du i det hele tatt når de skriver "takk for daten"? 

Anonymkode: f9783...ca2

Ja, ofte har det vært muntlig da, så har jeg lagt trykk på at det var veldig hyggelig i håp om å høre mer uten at jeg gjorde det, før meldinger lenge etterpå og fremdeles ikke forespørsel om nytt møte 🤔 de er så annerledes enn de som åpenbart har vært interessert

AnonymBruker
Skrevet

De oppfatter det som at du avviser dem, selv om du tydeligvis er uenig i denne "analysen". Jeg ville og tolket deg som uinteressert basert på det du skriver, uansett vil de fleste ha initiativ fra motparten for å gidde å fortsette relasjonen. 

Anonymkode: 7383a...1fd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De oppfatter det som at du avviser dem, selv om du tydeligvis er uenig i denne "analysen". Jeg ville og tolket deg som uinteressert basert på det du skriver, uansett vil de fleste ha initiativ fra motparten for å gidde å fortsette relasjonen. 

Setter pris på ærlig svar, men blir overrasket. For som sagt er det flere som sender melding asap etter date og ber meg ut på nytt, så når disse ikke gjør det var de vel ikke interessert? De ba meg aldri ut igjen og skrev aldri noe annet enn at jeg skal ha en fin dag og likte bilder, så slett

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Setter pris på ærlig svar, men blir overrasket. For som sagt er det flere som sender melding asap etter date og ber meg ut på nytt, så når disse ikke gjør det var de vel ikke interessert? De ba meg aldri ut igjen og skrev aldri noe annet enn at jeg skal ha en fin dag og likte bilder, så slett

Alle er forskjellige, det finnes menn som også liker at damen tar initiativ.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Begynner å lure på om du er seriøs nå for å være ærlig.

Menn som tar enveis initiativ når dama ikke tar initiativ tilbake mangler selvrespekt. En mann med selvtillit og som vet sin verdi vil ikke ta til takke med noe sånt. Du ville heller ikke funnet deg i noe slik

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Begynner å lure på om du er seriøs nå for å være ærlig.

Menn som tar enveis initiativ når dama ikke tar initiativ tilbake mangler selvrespekt. En mann med selvtillit og som vet sin verdi vil ikke ta til takke med noe sånt. Du ville heller ikke funnet deg i noe slik

Kanskje jeg har formulert meg litt dårlig. Når menn har bedt meg på date nummer 2 har jeg vært på og tatt initiativ for å få det til, så vil ikke si jeg ikke tar initiativ. Men med de jeg har beskrevet i HI syns jeg det er åpenbart at de aldri var interessert, de sa takk for daten så hørte jeg ikke mer før noen uker til måneder senere hvor det begynte å dukke opp litt likes og en ha en fin dag hvis jeg la ut et bilde. Er ikke det klassiske tegn på at man holder noen varm? 

AnonymBruker
Skrevet

Kan også nevne at jeg ba de fleste ut på date 1

AnonymBruker
Skrevet

For at din tankegang skal ha noen gyldighet, så må du jo ta utgangspunkt i at alle menn er like, handler likt, og tenker likt. Sånn er det jo ikke, folks personlighet bestemmer jo hvordan de handler i en gitt situasjon. 

I tillegg til selvrespekt, som AB 1fd tar opp. 

Anonymkode: b88be...b96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje jeg har formulert meg litt dårlig. Når menn har bedt meg på date nummer 2 har jeg vært på og tatt initiativ for å få det til, så vil ikke si jeg ikke tar initiativ. Men med de jeg har beskrevet i HI syns jeg det er åpenbart at de aldri var interessert, de sa takk for daten så hørte jeg ikke mer før noen uker til måneder senere hvor det begynte å dukke opp litt likes og en ha en fin dag hvis jeg la ut et bilde. Er ikke det klassiske tegn på at man holder noen varm? 

Hvis det er så klart og tydelig forskjell,  hvorfor har du kontakt med disse i lang tid? Etter "takk for daten", så burde du jo bare fjerne alle spor, og gå videre?  Det er jo like mye du, som lar deg  holde varm.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

For at din tankegang skal ha noen gyldighet, så må du jo ta utgangspunkt i at alle menn er like, handler likt, og tenker likt. Sånn er det jo ikke, folks personlighet bestemmer jo hvordan de handler i en gitt situasjon. 

I tillegg til selvrespekt, som AB 1fd tar opp. 

Men er selvrespekt jeg også har hatt i mente, da jeg ofte har invitert på date 1 og har gitt mye tegn på at jeg ønsker en date 2. Når de ikke sier noe annet enn takk for daten hadde jeg vist meg som desperat om jeg hadde bedt de ut igjen. Hadde de vært interessert hadde de spurt meg. Tenker de tenkte at hvis de gir litt brødsmuler inviterer jeg de ut igjen og kanskje til sex, så slettet de når de merket jeg ikke kom til å gjøre det

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis det er så klart og tydelig forskjell,  hvorfor har du kontakt med disse i lang tid? Etter "takk for daten", så burde du jo bare fjerne alle spor, og gå videre?  Det er jo like mye du, som lar deg  holde varm.

Godt poeng. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over det, annet enn at det har vært hyggelig. To stykker var jeg veldig interessert i og håpet de før eller siden skulle be meg ut igjen, men så ble jeg jo heller slettet 😛

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tenker de tenkte at hvis de gir litt brødsmuler

Er det mest kvinner som gjør dette? Overtenking, analysering , og forsøk på tankelesing? Ikke bare skal du lese tanker, men attpåtil et annet kjønns, som ikke tenker slik du gjør. Prøv å fokuser på dine egne tanker og behov. 

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Er det mest kvinner som gjør dette? Overtenking, analysering , og forsøk på tankelesing? Ikke bare skal du lese tanker, men attpåtil et annet kjønns, som ikke tenker slik du gjør. Prøv å fokuser på dine egne tanker og behov. 

Kjenner noen menn som gjør det, men sikkert mest vanlig hos kvinner. 

Jeg er obs på faretegn for å unngå useriøse menn som vil holde damer på gress, så vil si jeg fokuserer på egne behov når jeg er bevisst på det. Å fokusere mer på egne tanker er derimot noe jeg kunne blitt bedre på

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...