Gå til innhold

Det blir tristere og tristere

Anbefalte innlegg

Skrevet

og stillere og stillere her inne.....

Og lover og regler tårner seg opp som haugene på Grønmo...

God natt.... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom med konkrete eksempler!

At det er tidvis stille her er vel ikke noe nytt?

Skrevet

Jeg er helt enig, det var mye morsommere da det var en dullion tråder på Ris og ros hver dag med klager over Bønna eller hva det var som irriterte det hvite ut av øya på folk den dagen. NOT!

Da etterlyste man regler og skulle hive folk på hue og røven ut og moderatorene fikk gjennomgå.

Nå følger de regler, gjør vurderinger på en, etter mitt syn, seriøs måte, og da er det galt også. I de relativt kontroversielle temaene som har vært i det siste, vil alltid noen være uenige. Er det veldig vanskelig å forstå?

Buhu! Forskjellsbehandling!

Buhu! H*n mobber i tråden min.

Buhu! Like ikke.

Buhu! Vil ikke!

Jeg har også sett at ting har endret seg, nemlig at dere som bruker forumet mest og er faste, ikke selv tar ansvar for et hyggelig forum på annen måte enn at dere er usannsynlig raske til å klage. Uansett! Og det er enkelte brukernavn jeg synes jeg ser i hver eneste tråd med kritikk. Den brukeren er også representert i denne tråden. Selvsagt.

Skrevet

Gjest, Uregistrert:

jeg vet at det har vært mye bruduljer fra tid til annen, men jeg har aldri aldri aldri vært en av dem som har sladret til mod'er for å få fjernet linker eller innlegg eller stenge andre ute fra forumet. Jeg synes faktisk det er morsomt med litt liv og røre, og jeg synes det er morsomt når tråder sporer litt av - akkurat som in real life faktisk!!!

Derfor blir jeg så oppgitt over alle disse KG'erne (KjerringGnålerne) som løper til modene dersom de leser et innlegg de ikke liker, eller ser et signaturbilde de ikke liker, eller noen har lagt ut en link som er upassende. Små moderatorwannabees kaller jeg dem i mitt stille sinn.

Greit at man må ha lover og regler, men jeg anser oss som voksne mennesker, og jeg personlig takler minst like mye her inne som jeg takler ute i den egentlige verden... og der det ingen som passer på hva folk sier hele tiden.

"Frøøøøøkeeeeen...... Torill kalte AnneLise en gammel sokk.. og viste henne et bilde av en mann med naken rompe - DEEEEEEET er vel ikke lov?????"

:roll::roll::roll:

Skrevet

Synes det er 100 % greit at det er regler her inne. Og å kalle meg KjerringGnåler går vel fint for det?

Skrevet

Jeg vet ikke om du er en av disse kjerringgnålerne jeg Lois - jeg legger ikke så mye merke til HVEM som løper til modene hele tiden. Jeg bare ser at det gjøres....

Men whatever - akkurat nå orker jeg ikke bry meg...

Tror jeg må finne meg et forum med mannfolk, innbilder meg at de ikke er så sladresyke... ikke at jeg er den som sladres på for ofte - tror jeg har fått slettet deler av ett innlegg én gang, og det var så berettiget at jeg var på vei inn for å slette det selv da jeg oppdaget at det var gjort allerede...

Skrevet

Kjære Mysan.

Jeg mente ikke deg - men er egentlig ganske enig med deg - i det siste innlegget ditt.

Skrevet

Neida Gjest, jeg følte meg heller ikke personlig truffet av innlegget ditt, jeg kjente meg ikke igjen i det hele tatt. Jeg bare sukker sånn rent generelt av tendensen her inne, selv om den aldri har berørt meg personlig. Bortsett fra den ene gangen altså....

Skrevet

Samme hvem som er det - du skaper jo litt liv og røre med å slenge ut sånt. ;)

Kanskje VG-forumet er noe for deg? Jeg foretrekker helt klart det gjennommodererte KG.

Skrevet

Så fint at jeg kan skape litt liv og røre da - det er jo akkurat det jeg savner.

Ja, kanskje jeg skal stikke innom VG bare for å se hvordan det er der, men er det er forum med masse fjortiser så gidder jeg jo ikke det heller.

Jeg må ha voksne folk, men de må for pokker kunne tåle en trøkk og en frisk diskusjon uten å begynne og gråte og løpe til mamma.

Skrevet
det var en dullion tråder på Ris og ros hver dag med klager over Bønna eller hva det var som irriterte det hvite ut av øya på folk den dagen.
Bare for å få det rett....det var ikke klagetråder på Bønna....han startet selv de trådene. ;)
Skrevet

Syns stemninga har blitt skikkelig sur her på forumet i det siste, spesielt pga alle de stengte trådene som folk er sure over. Lite koselig i grunn..

Jeg var ikke direkte hyggelig i noen av de trådene selv..

Skrevet

Jeg er med på å skape litt liv og røre, og er helt enig med deg Mysan.

Enkelte er altfor hårsåre her inne, det er det ingen tvil om. Meg derimot, kan du løfte opp etter håret, gjør meg ingenting.. ;)

Skrevet
Jeg er med på å skape litt liv og røre, og er helt enig med deg Mysan.

Enkelte er altfor hårsåre her inne, det er det ingen tvil om. Meg derimot, kan du løfte opp etter håret, gjør meg ingenting..  ;)

Enig med deg - og jeg kan også løftes etter håret. Jeg vil bite og klore fordi det gjør vondt, men jeg løper ikke til mamma og sladrer. Hehe, men løfter du meg etter håret kan det tenkes du får deg en på trynet... men det får man tåle dersom man tar tak iluggen på folk og heiser dem opp, ikke sant?

Skrevet (endret)

Ja, det tåler jeg absolutt.. Har jeg løftet deg etter håret har jeg jo faen meg fortjent det også.. Nytter ikke å løpe til mamma da vettu.. ;)

Når jeg var liten pleide vi å si: Er man med på leken, må man tåle steken!

Endret av Milah
Skrevet

Det het det der jeg vokste opp også - og den beskjeden var det moren min som kom med. Nyttet ikke å kommer der og syte nei.

Gjest Vindelspev
Skrevet
Så fint at jeg kan skape litt liv og røre da - det er jo akkurat det jeg savner.

Ja, kanskje jeg skal stikke innom VG bare for å se hvordan det er der, men er det er forum med masse fjortiser så gidder jeg jo ikke det heller.

Jeg må ha voksne folk, men de må for pokker kunne tåle en trøkk og en frisk diskusjon uten å begynne og gråte og løpe til mamma.

Yes, damen. Så enig som jeg kan få blitt.

Skrevet
Det het det der jeg vokste opp også - og den beskjeden var det moren min som kom med. Nyttet ikke å kommer der og syte nei.

Samme beskjeden jeg fikk det. Sladring ville hun ikke høre på. Dessuten visste hun nok at jeg mest sannsynelig hadde lagt opp til det selv. Det virkelige livet er ikke pakket inn i bobleplast.

Skrevet

Alt var bedre før krigen vet du...

Jeg blir av og til lei av KG, men har innsikt til å innse at det ikke er pga KG eller menneskene som er her, men at det er JEG som har gått lei. Etter en pause så er KG gøy igjen.

Ikke umulig at KG blir dårligere fordi noen av brukerne burde ta en pause ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...