Poppip Skrevet 16. juli 2021 #1 Del Skrevet 16. juli 2021 Kjører Mandal til Oslo om få dager. Meldt fint vær. Meg og min 12 år gamle datter. Jeg klarer ikke kjøre mange timer uten pause, og tenker én litt lengre stopp for å bade eller finne på noe 1-2 timer. I tillegg noen kortere stopp gjerne på fine rasteplasser, steder med god is eller fin natur. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Del Skrevet 16. juli 2021 Vi kjørte Oslo-Lindesnes. Vi sov i Kragerø og stoppet i Lillesand. Anonymkode: 6fe79...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #3 Del Skrevet 16. juli 2021 Hæ? Er vel bare å stoppe på en besinstasjon eller noe underveis?! Er jo bare 4 og en halv time? Og med en 12 åring går det jo superbra... akkurat kommet hjem fra besøk hos svigers, 4 timer og ett kvarters kjøring med 3 barn og en katt. Tenkte ikke over å stoppe en gang... 😂😂😂 Anonymkode: cae61...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppip Skrevet 16. juli 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hæ? Er vel bare å stoppe på en besinstasjon eller noe underveis?! Er jo bare 4 og en halv time? Og med en 12 åring går det jo superbra... akkurat kommet hjem fra besøk hos svigers, 4 timer og ett kvarters kjøring med 3 barn og en katt. Tenkte ikke over å stoppe en gang... 😂😂😂 Anonymkode: cae61...ee6 Hvorfor gidder du å svare, når du ikke har tenkt å svare på spørsmålet, men bare le av at ikke alle andre mennesker er klin lik deg? Jeg kan ikke kjøre 4 timer i strekk, helt uavhengig av antall barn og dyr i bilen. Og da vil jeg gjerne ha tips til en hyggelig stopp, om noen vet, så vi ikke sitter 1-2 timer på en bensinstasjon om det finnes hyggeligere stopp. Er sjelden jeg legger ut innlegg her på Kvinneguiden. Takk for at du så effektivt minte meg på hvorfor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #5 Del Skrevet 16. juli 2021 Brokelandsheia er et fint stoppested. Da har du først stoppet i Arendal. Anonymkode: 406aa...0c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Del Skrevet 16. juli 2021 Jeg ville stoppet i Grimstad og Kragerø. Anonymkode: a9818...a89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #7 Del Skrevet 16. juli 2021 Tvedestrand har badeplass midt i sentrum hvis dere vil ha en dukkert på veien. Anonymkode: 3cfbc...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #8 Del Skrevet 16. juli 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Brokelandsheia er et fint stoppested. Da har du først stoppet i Arendal. Anonymkode: 406aa...0c0 Telemarksporten. Der er det flere serveringssteder hvis dere er sultne. Anonymkode: 406aa...0c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #9 Del Skrevet 16. juli 2021 Kjører ofte Mandal-Oslo med min datter, og det er deilig med en lang pause et sted på veien. Vi pleier ofte å stoppe på Brokelandsheia, men kanskje helst når det ikke er så fint vær. Der har de flere spisesteder og en liten dyrehage. Men siden det er sommer og fint vær, ville jeg tatt tipset litt lengre oppe i tråden om å stoppe i Tvedestrand. Veldig fin sørlandsby, med badeplass midt i sentrum. Så kan dere gå en tur i havna og spise litt mat og is 🙂 Anonymkode: 644ef...84c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 16. juli 2021 #10 Del Skrevet 16. juli 2021 Poppip skrev (1 time siden): Kjører Mandal til Oslo om få dager. Meldt fint vær. Meg og min 12 år gamle datter. Jeg klarer ikke kjøre mange timer uten pause, og tenker én litt lengre stopp for å bade eller finne på noe 1-2 timer. I tillegg noen kortere stopp gjerne på fine rasteplasser, steder med god is eller fin natur. Noen tips? Hvis det er fint vær, hva med å kjøre til Risør, ta bilferja til Øysang. Kjør videre til Stabbestad og ta bilferja inn til Kragerø. Da får dere to fine båtturer på turen og Kragerø er koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #11 Del Skrevet 17. juli 2021 Høyt og lavt vestfold er dødsgøy, men da bør man beregne mer en 2 timer, for det farlig gøy😂 Anonymkode: be7b2...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå