Gå til innhold

Farge til gjesterom/kontor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal male et ganske lite rom, som skal brukes til gjesterom og kontor. Vil gjerne ha en kontrastvegg, eller hele rommet, i en frisk og klar farge. Ikke grønt, fordi tilstøtende vegg er malt i Oslo (og Vanilje) og jeg vil ha en annen farge :) Gulvet er gyllent/eikefarget laminat, tak og lister i Letthet. 

Jeg liker sterke og klare farger. Hvilken farge ville dere valgt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal beholde veggen med fargen Oslo siden du sier du ikke vil ha grønt? 

Er det mye gulfarge i gulvet? Har du ettermiddag eller morgensol? Mye lamper? Jeg valgte en fin blåfarge til soverommet mitt, men herregud så stor forskjell fra resultatet og bilder jeg så på nett. Da fant jeg ut at lyset spilte mye større rolle enn jeg trodde. 

Anonymkode: 10059...faf

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du skal beholde veggen med fargen Oslo siden du sier du ikke vil ha grønt? 

Er det mye gulfarge i gulvet? Har du ettermiddag eller morgensol? Mye lamper? Jeg valgte en fin blåfarge til soverommet mitt, men herregud så stor forskjell fra resultatet og bilder jeg så på nett. Da fant jeg ut at lyset spilte mye større rolle enn jeg trodde. 

Anonymkode: 10059...faf

Den skal beholdes ja! Det er gyllent parkettgulv i eik. "Sol" midt på dagen, men solen kommer knapt rett inn, så det er et ganske mørkt/dunkelt og kjipt rom! Lyset har ekstremt mye å si ja, det blir fort gråskjær og mørkt der inne. Skal prøve fargen Scooter nå, men den har såpass mye grønt i seg at jeg er litt usikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...