AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Hei lurer på et par ting. Har fått innvilget startlån, på en viss sum. Den holder til en bolig på max 40 kvm. Det som ligger ute nå er boliger mellom 11 og 29 kvm, innenfor tildelt lån. Er også en tidsfrist på kun 3 md Noen som har prøvd å få tilskudd, se en kan kjøpe en nøktern bolig. Ser totalsummen for de ligger fra 2 mill til 2,2 min Noen som har klart å skrive en begrunnelse og fått tildelt tilskudd i etterkant? Anonymkode: 97872...91f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Ingen som har noe ,svar på dette? Anonymkode: 97872...91f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #3 Skrevet 16. juli 2021 Da jeg fikk startlån fikk jeg beskjed om at jeg ville få forlenget med nye 3 mnd hvis jeg ikke fant noe. Søkte om tilskudd ilag med startlånet og fikk begge deler. Jeg ville ventet med å kjøpe en leilighet på den størrelsen til høsten. Nå er det mange foreldre som kjøper små leiligheter til sine barn som skal begynne å studere. Anonymkode: 7b92a...92f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Skrevet 16. juli 2021 Må det være i gitt område? Siden du søker startlån, skal jeg være så frekk å spørre om du er uføre? Da kan du jo flytte hvor du vil i landet og du kan få et lite palass hvis du sammenligner den summer vs oslo/ trondheim/ tromsø og "byene". Anonymkode: 6b5a6...d8e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Ja, er akkurat blitt ufør. Ikke lett å bytte by, da jeg har barn som går på skole. Anonymkode: 97872...91f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da jeg fikk startlån fikk jeg beskjed om at jeg ville få forlenget med nye 3 mnd hvis jeg ikke fant noe. Søkte om tilskudd ilag med startlånet og fikk begge deler. Jeg ville ventet med å kjøpe en leilighet på den størrelsen til høsten. Nå er det mange foreldre som kjøper små leiligheter til sine barn som skal begynne å studere. Anonymkode: 7b92a...92f Takk for svar. Var sikker jeg søkte på begge, men fikk kun startlån Anonymkode: 97872...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå