Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lang historie kort; jeg og eksen var sammen i ca 1 år, men ble slutt for snart et år siden. Etter jul bestemte vi oss for å prøve å starte på nytt, å se hvordan ting kunne gå. (vil ikke høre noe om at man aldri skal date en eks).

Når vi var sammen, var jeg ofte usikker på forholdet, jeg følte det var noe som manglet kan man si. Han slo opp med meg nå for ca et år siden, og det kom som et sjokk. Etter dette har jeg på en måte vært den som har jaget, og nå etter et halvt år begynner jeg å bli lei. Dette siste året har vært som en berg og dalbane, gode tider og såre tider. På grunn av bruddet så stoler jeg ikke på han mer, og hodet mitt går i surr. Samtidig har vi hatt det ganske fint. En dag tenker jeg "åh det er kun han jeg vil ha, skulle ønske vi kunne bli sammen igjen nå", men så tenker jeg "nei, vi passer ikke sammen, han gir meg for lite at jeg trenger i et forhold". 

Men jeg elsker han, jeg er så forelsket i han. Men jeg vet vi ikke passer sammen i det lange løp. En stor del av meg har bare lyst til å avslutte, å bli ferdig fordi det gjør så vondt. Men jeg klarer liksom ikke, jeg vil ikke miste han. Men samtidig vet jeg at han ikke fortjener meg, for jeg gjør så mye og gir så mye kjærlighet. Får ikke alt tilbake. 

En av grunnene til at jeg ikke vil avslutte er fordi det gjør så vondt. Er så redd for å angre, er redd for å få det like vondt som da han slo opp. Hva skal man gjøre? Jeg vet de fleste her sier "dump han", og jeg vet det. Men hva skal jeg gjøre, hvordan skal jeg klare det. Jeg elsker virkelig denne fyren. 

Anonymkode: ed765...af1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke være sammen med en som ikke er bra for deg. 

Anonymkode: cbb85...fa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...