AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #41 Skrevet 19. juli 2021 Høy status, mye penger, og stor tiss. Anonymkode: db171...eaf
Vera Skrevet 19. juli 2021 #42 Skrevet 19. juli 2021 Ærlighet Tillit Trygghet Humor Intelligens (Gentleman) (Bestevenn) (Gjør meg til den beste utgaven av meg selv) 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #43 Skrevet 19. juli 2021 Mine viktigste 5 ting: 1. At man er bestevenner og kan snakke om alt. ( Ingen tabu) 2. Gjensidig respekt/ærlighet 3. At begge ønsker å være den beste versjonen av seg selv for hverandre. 4. At begge tar like mye initiativ, det gjelder sex såvel som husarbeid. 5. At man er trofast og lojal, ikke flørter med andre og står stødig ved partners side. Anonymkode: ec40f...bdd 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #44 Skrevet 19. juli 2021 Kommunikasjon Emosjonell nærhet (jepp) Fysisk kontakt generelt og regelmessig sex Trygghet/tillit Stabilitet Anonymkode: dcafe...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #45 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 16.7.2021 den 20.35): Brennhet tenning og seksuell kjemi! Jeg vil ha mye sex, jeg vil ha bra sex, jeg vil prate mye om sex, tulle med sex, og ikke minst så vil jeg føle meg begjært, at han får ereksjon bare vi kliner eller ikke klarer å holde hendene borte fra meg. Tillit, åpenhet og god kommunikasjon, jeg spiller ikke spill og jeg vil ha en jeg kan være meg selv 100% med, og som jeg kan stole 100% på at er det med meg også. Med dette følger også frihet, jeg takler ikke kontroll eller sjalusi. Humor er livsviktig, at man spøker og ler mye sammen. Folk er forskjellige da, du må jo finne din match.. Da går det jo av seg selv. Vær deg selv du.. et "triks" som er gjentatt til det kjedsommelige, men det er fordi det er det eneste som faktisk funker når man ønsker et godt og langt forhold Anonymkode: 9ff63...a0f de fleste mannfolk får ereksjon om man kliner med dem ... så det er jo ikke noe godt tegn det kan jo bare være seksuell tenning og ikke liker resten lissom men høl er høl så da skal det lite til... Tror alle kvinner trenger forskjellige ting alt etter oppvekst og barndom og hva de har opplevd før på kjærlighetsfronten osv osv.. det finner man ikke ut ved å bare være fokusert på sex.. men lærer man å bli kjent med en kvinne og hennes personlighet så blir det nok enklere hvis en tar seg tid til det i dagens samfunn. Jeg har aldri vært i forhold men er over 50 og ønsker meg veldig en kjæreste men føler meg litt noob da.. har kun vært gift en gang uten å være kjærester men det er pga av at han var utledning og vi måtte gifte oss av praktiske årsaker i det landet fordi det var så streng kultur. Nå vil jeg ha en vestlig kjæreste om ikke norsk men noen samme syn på ting som meg da. Jeg elsker friheten min til å gjøre det jeg vil og selvsagt kan jeg jenke på den men at jeg må fortsatt ha muligheten til å få være litt alene da jeg liker mitt eget seslskap men akkurat nå er jeg alene hele tiden så nå kunne det vært fint med selskap. Han må få meg til å føle meg trygg på at jeg er den eneste og at jeg betyr noe for han... at jeg føler meg trygg på han at han ikke finner på noe tull så er jeg veldig grei da trenger jeg ikke meldinger hver dag og hele det der.. det er når man er skikkelig usikker på noen og vil ha bekreftelse hele tiden på at de fortsatt er der.. som regel ett dårlig tegn. Jeg liker ikke å bli oversett og nedprioritert som jeg ofte har blitt. Så der får han vise at jeg betyr noe. Han må være på samme nivå som meg uformell og ikke særlig for dette hamsterhjulet som A4 livet er. Være litt impulsiv Etter å ha kløna det til med økonomi men er nå på rett vei så vil jeg ha en som har økonomien sin på stell da jeg aldri skal havne i den situasjonen igjen har jeg tenkt. Han må ha jobb og førerkort. Ikke røyke. Ikke katt.. Være glad i naturen og være ute. Ikke noe sofa gris... kanskje på vinterhalvåret er det greit da sitter jeg også mye hjemme. Må kunne snakke sammen om det meste føle at han kan jeg snakke med når jeg ønsker det. Like å reise... Være flinkere enn meg til å ta fornuftige beslutninger ha mer fornuftige tanker å komme med enn jeg har..jeg tenker ikke bestandig klart har jeg tenkt mange ganger.. må ha litt innspill . Må gjerne være barnslig for det er jeg... Forsiktig med alkoholen. Dvs at det ikke er noe som er viktig i livet hans men helt ok å ta en øl hvis det er varmt og det passer sånn. Like å finne på ting og lære nye ting .. det syns jeg er spennende da utenom sånn ekstrem sport det kan jeg stå over. Jeg jenker meg jo gjerne etter hvordan han er og da hvis jeg liker han og det er fin kjemi så er det utrolig hva jeg kan finne meg i da men røyk og katt og førerkort og jobb og et positivt syn på livet er alfa omega for å få ett greit og enklere liv sammen. Anonymkode: 5ac4d...6c4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #46 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 16.7.2021 den 20.49): At han ikke skriver på KG at jeg er blitt løsere nedentil etter fødsel. Anonymkode: 2096a...6c1 ha ha ha ja det er et poeng. Anonymkode: 5ac4d...6c4 2
AliceNextDoor Skrevet 19. juli 2021 #47 Skrevet 19. juli 2021 1. At du ikke slår eller prøver rive meg ned psykisk. 2. At vi har råd til å betale for oss, og også spare opp til både fine og også vanskelige dager 3. At du og jeg har lov til å ha både fine og vanskelige dager. 4. At du aksepterer at jeg hadde et bra liv før jeg traff deg. Og at du også hadde det. Ingen av oss skal "reddes av kjærligheten", vi skal være to selvestendige personer som blir et par. 5. At du og jeg liker å ta på meg og deg. Og være med hverandre, uten å måtte være oppå hverandre hele tiden. Noen dager må være slik at vi leser hver vår bok og allikevel kan gå til sengs sammen og si at idag hadde jeg en fin dag sammen med deg. Så vil jeg legge til et element som kanskje ikke er viktig i seg selv, men som handler om hvem vi må være. Vi må ha spenning. Noe vaniljeforhold uten litt friksjon er helt uaktuelt, det må gnistre litt. Gnister blir fort til flammer, jeg trenger å oppleve og å lære, og jeg er ganske overbevist om at det må min mann være også om vi skal få noe ut av det vi skal dele. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #48 Skrevet 19. juli 2021 At jeg føler meg trygg rundt han, han skal være min "safe space" At han gir meg oppmerksomhet og ser meg (ikke sånn at jeg skal få all oppmerksomhet og tror jeg er en prinsesse, men at han faktisk ser meg og tar hensyn til meg også) At han er til å stole på At han tar ansvar, hjelper til å huset uten at jeg må mase og også tar sin del av ansvaret for barna. At det er tak i han, både for sin egen del og for meg/familiens del. Anonymkode: 169f5...9f8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #49 Skrevet 19. juli 2021 Det meste kan egentlig oppsummeres i ett ord for min del: respekt. At han respekterer meg og mine meninger, som blant annet viser i diskusjoner og måten han snakker til meg på. Respekt for vårt forhold, som betyr at jeg er trygg på at vi to er på lag, at han ikke gir andre den typen oppmerksommhet som skal være forbeholdt en partner. Respekt for kroppen min. Dette betyr at han kjenner meg og vet hvordan han skal tenne meg, og samtidig aldri maser dersom han oppfatter signaler på at jeg ikke ønsker sex. Respekt for hjem og eiendeler, og at disse tingene er begges ansvar. At han ikke tror at jeg har mer ansvar for rydding og klesvask enn det han har selv. Respekt for mine behov, for eksempel behov for egentid, uten at han gir meg dårlig samvittighet for å ha disse behovene. Og ja, alt dette går begge veier. 100%. Anonymkode: 373ee...6e6 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #50 Skrevet 19. juli 2021 1.At han kan kommunisere om følelser og forholdet. 2.At han er ferdig med ekser. 3.At han er min trygghet. 4.At han stiller opp for meg 100%. 5. God sex Anonymkode: bbd76...6b2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #51 Skrevet 19. juli 2021 Ærlighet Sex En god balanse mellom tid sammen og egentid. Hverdagskjærlighet Gjensidig respekt Anonymkode: 5ebb3...9b5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #52 Skrevet 22. juli 2021 1) Trygg (her går mye inn under: trygg økonomi (ikke nødvendigvis rik), trygg tilstedeværelse, trygg med egne og mine barn (som nå er voksne) og mitt barnebarn, trygg i jobben sin, trygg i seg selv (ikke sykelig sjalu etc.) 2) Stabil (se pnkt 1) 3) Hygienisk (både kroppslig og i hus/ heim/ bil etc). Jeg er luktsensitiv... 4) Like erotikk og intimitet 5) Respektere sine medmennesker og dyr Anonymkode: 69385...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #53 Skrevet 22. juli 2021 Ha nogenlunde samme verdier/livssyn, humor, bedagelig (ikke temperament), snill og samarbeidsvillig 😊 Altså en typisk traust og god nordmann 😁 Anonymkode: 9f3cb...209
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 22. juli 2021 #54 Skrevet 22. juli 2021 Mener du i et forhold? Eller for å få et forhold? Det blir forskjellige svar av det. Selv om du kanskje føler "beggars can't be choosers", det viktigste er å velge riktig dame. Ei som evner å være glad i deg, i medgang og motgang.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #55 Skrevet 22. juli 2021 Mest av alt trenger jeg å føle meg trygg sammen med han.med dette mener jeg : At jeg trenger noen som holder avtaler, som prioriterer meg/familie , som ikke har som hobby å stikke på byen med gutta for å bli drita hver helg og han må være en trygg/ stabil person. Jeg ville ikke likt at han tar sjanser med penger og jobb som eksempel. Spontane turer til India og vingling med ting ville ikke vært noe for meg. Og alt dette går litt under under trygghet. Anonymkode: 239a4...bc3
goto Skrevet 22. juli 2021 #56 Skrevet 22. juli 2021 juni skrev (På 17.7.2021 den 10.22): Respekt At han SER meg og gir meg ekte komplimenter Likestilling i arbeidsmengde hjemme (dette er så selvfølgelig at det nesten er idiotisk å ta med på lista, men ser jo her inne at det er mange idiotiske drittunger av noen menn). At vi er et team, ikke fighter mot hverandre, som mange par gjør. Vi skal være på samme lag! Det betyr selvsagt ikke at vi alltid er enige, men par som "konkurrerer" mot hverandre og er "siden DU gjorde DET, så gjør JEG sånn her!". Det vil vel si raushet. Begge skal kunne senke skuldrene, ikke ha opp skjoldet. At vi kan le av og med hverandre. Jeg liker det du skriver her.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #57 Skrevet 22. juli 2021 Kvalitetstid Trygghet Hengivenhet Seksuell tilfredshet Oppmerksomhet Anonymkode: 06de3...bd2
Skyblue7 Skrevet 22. juli 2021 #58 Skrevet 22. juli 2021 Jeg faller for en -maskulin, men moderne mann. - en eventyrer/ glad i friluftsliv - handy og praktisk anlagt - en som er glad i mat, vin og gode samtaler - en som tar meg med «storm» i senga
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #59 Skrevet 22. juli 2021 1. At han er lojal og ikke overstiger grenser som vi har satt sammen i forholdet. 2. At han er ærlig, det innebærer også å gi meg sannheten når jeg spør om noe som han tenker er ubehagelig. Dette er de to tingene jeg stiller som krav til menn og dessverre klarer ikke noen å innfri dem. Så da velger jeg å leve singel. Anonymkode: c03d5...fb7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #60 Skrevet 24. juli 2021 Fiskemesteren skrev (På 16.7.2021 den 20.04): Jeg er en mann som gjør så godt han kan, men jeg trenger litt konkrete råd. Kan du si hva fem ting som er viktige for at et forhold skal fungere? 1) At du har en jobb med høy status, og mye penger 2) At du har en jobb med høy status, og mye penger 3) At du har en jobb med høy status, og mye penger 4) At du har en jobb med høy status, og mye penger 5) At du har stor kuk Ehh, nei, forresten, det er bare (hos noen) på KG at det med stor kuk er viktig. I virkelighetens verden skal det selvfølgelig være: 5) At du har en jobb med høy status, og mye penger Anonymkode: a22df...2fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå