AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Del Skrevet 16. juli 2021 Er det noen her som har hatt skjedefremfall? Eller kanskje det heter livmorfremfall? Jeg fødte for 1.5 uke siden, og idag da jeg skulle se med speil nedentil, så det ut som noe sto å "blokkerte" i vagina. Det er ikke vondt eller noe, men jeg er redd for at det er fremfall jeg har fått. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: c2ff8...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 16. juli 2021 #2 Del Skrevet 16. juli 2021 Ta kontakt med helsepersonell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #3 Del Skrevet 16. juli 2021 Det høres ut som fremfall, men når det har gått så kort tid etter fødselen så er det mange som har lett grad av fremfall. I de fleste tilfeller går det tilbake av seg selv etter en stund. Er det fremdeles slik ett år etter fødsel bør du oppsøke lege. Gjør du knipeøvelser? Anonymkode: e1ee3...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Del Skrevet 16. juli 2021 Er så kort tid at du bør avvente. Du kjenner om det er fremfall Anonymkode: 69d23...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå