AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Jeg fikk en melding på fb fra en som ville bli kjent med meg. Vi skrev til hverandre på fb til vi utvekslet mob nr. Han bor i nærheten av meg men i forgårs og i går gjorde han jobber privat og kunne ikke snakke med meg før han var ferdig og det var sent på kvelden. I dag har jeg ringt han men ikke svar og han har ikke ringt meg eller sendt sms. Jeg begynner rett og slett å bli lei av å vente på når han har mulighet til å snakke med meg. Vi snakket om å møtes i går men det ble jo ikke noe av. Han er uføretrygdet og jobber ikke, bare noe utenom han har jobbet med privat. Og han har 2 barn på 12 og 18 år som han har aleneomsorgen for. Nei jeg tror ikke jeg orker dette. Noen som er enige? Vi er i 40 årene. Anonymkode: 3a322...3b4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Kostbar type, det hadde ikke jeg heller gidder. Snakket nylig med en på Tinder selv, og hun foreslo date. Da jeg spurte når, måtte hun sjekke kalenderen, og eneste dag som gikk var visst tirsdag om to uker. Hvis timelig planen din er så tett har du ikke tid til dating, ærlig talt. Anonymkode: e5831...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Skrevet 16. juli 2021 jeg føler at jeg må venter hele tiden på han, er så lei. Anonymkode: 3a322...3b4
Blått Skrevet 16. juli 2021 #5 Skrevet 16. juli 2021 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker said: Kostbar type, det hadde ikke jeg heller gidder. Snakket nylig med en på Tinder selv, og hun foreslo date. Da jeg spurte når, måtte hun sjekke kalenderen, og eneste dag som gikk var visst tirsdag om to uker. Hvis timelig planen din er så tett har du ikke tid til dating, ærlig talt. Anonymkode: e5831...fc9 Hahaha. Jeg har dumpet en sånn nylig. 🤣 Orker ikke sånne. Endret 16. juli 2021 av Blått
Blått Skrevet 16. juli 2021 #6 Skrevet 16. juli 2021 41 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg fikk en melding på fb fra en som ville bli kjent med meg. Vi skrev til hverandre på fb til vi utvekslet mob nr. Han bor i nærheten av meg men i forgårs og i går gjorde han jobber privat og kunne ikke snakke med meg før han var ferdig og det var sent på kvelden. I dag har jeg ringt han men ikke svar og han har ikke ringt meg eller sendt sms. Jeg begynner rett og slett å bli lei av å vente på når han har mulighet til å snakke med meg. Vi snakket om å møtes i går men det ble jo ikke noe av. Han er uføretrygdet og jobber ikke, bare noe utenom han har jobbet med privat. Og han har 2 barn på 12 og 18 år som han har aleneomsorgen for. Nei jeg tror ikke jeg orker dette. Noen som er enige? Vi er i 40 årene. Anonymkode: 3a322...3b4 Jeg hadde heller ikke orket det der
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #7 Skrevet 16. juli 2021 Man har faktisk et liv utenom. Gjør man private tjenester og har to barn så er man opptatt. I tillegg til ufør betyr sykdom. Altså en mann som har mer enn nok. At han ikke stresser med kontakt betyr ikke at han er interessert, men at livet til tider er hektisk. At du tolker det negativt ut fra 3 dager med minimalt med kontakt er for meg rødt flagg. Har du tatt kontakt med han da eller sitter du bare å venter? Anonymkode: ca939...f2b 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #8 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man har faktisk et liv utenom. Gjør man private tjenester og har to barn så er man opptatt. I tillegg til ufør betyr sykdom. Altså en mann som har mer enn nok. At han ikke stresser med kontakt betyr ikke at han er interessert, men at livet til tider er hektisk. At du tolker det negativt ut fra 3 dager med minimalt med kontakt er for meg rødt flagg. Har du tatt kontakt med han da eller sitter du bare å venter? Anonymkode: ca939...f2b Ringte han i ettermiddag og sendte han sms uten svar eller ringte meg opp igjen. Flere timer siden. Ja han har det for hektisk til å ha kontakt. Anonymkode: 3a322...3b4
GrønnNellik68 Skrevet 16. juli 2021 #9 Skrevet 16. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kostbar type, det hadde ikke jeg heller gidder. Snakket nylig med en på Tinder selv, og hun foreslo date. Da jeg spurte når, måtte hun sjekke kalenderen, og eneste dag som gikk var visst tirsdag om to uker. Hvis timelig planen din er så tett har du ikke tid til dating, ærlig talt. Anonymkode: e5831...fc9 Herregud har folk det så travelt ?? Har aldri jeg. Har tid til det jeg har lyst til. Men mulig hun har lest for mye på kg om at man skal la mannen kjempe for seg.. syns det er jåleri å holde på sånn med spill hele tiden men tror nok en del spiller litt spill både damer og herrer. men enig med deg har man det så travelt så har en vel lite tid til en ny partner heller. Endret 16. juli 2021 av Bente1234 glemte noe
GrønnNellik68 Skrevet 16. juli 2021 #10 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ringte han i ettermiddag og sendte han sms uten svar eller ringte meg opp igjen. Flere timer siden. Ja han har det for hektisk til å ha kontakt. Anonymkode: 3a322...3b4 Bare å glemme er de så busy så har de ikke tid til forhold eller du havner i et forhold med en mann som aldri har tid til deg… ikke noe drømme scenario syns jeg da
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #11 Skrevet 17. juli 2021 Hørte ikke noe fra han i går, sendte sms og ringte. Har ikke hørt en lyd i dag heller. Begynner å lure på om han har dame. Anonymkode: 3a322...3b4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #12 Skrevet 17. juli 2021 Egne erfaringer sier meg at du er mere interessert enn han. Om noen ikke har tid å sende mld som tar noen sekunder, er ikke personen så interessert. Anonymkode: 23b70...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå