AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Del Skrevet 16. juli 2021 Har 3 capser jeg skulle ha vasket. Men er redd for at de blir helt ødelagt i vaskemaskinen. Og de trenger en god vask også... har ikke råd til å kjøpe noe capsene kan ligge i inne i maskinen Er eneste alternativ håndvask? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få de helt rene av håndvask, ikke har jeg noe skrubbe børste heller og har 2 kr på konto 🤦🏼♀️ (Til de som undrer seg over mine 2 kr på konto, så er det fordi penger er satt over til regningskonto) Anonymkode: a5756...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 16. juli 2021 #2 Del Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har 3 capser jeg skulle ha vasket. Men er redd for at de blir helt ødelagt i vaskemaskinen. Og de trenger en god vask også... har ikke råd til å kjøpe noe capsene kan ligge i inne i maskinen Er eneste alternativ håndvask? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få de helt rene av håndvask, ikke har jeg noe skrubbe børste heller og har 2 kr på konto 🤦🏼♀️ (Til de som undrer seg over mine 2 kr på konto, så er det fordi penger er satt over til regningskonto) Anonymkode: a5756...2d8 Vet ikke, la dem ligge i vann med vaskemiddel, og skylle et par ganger underveis, kanskje? Uansett, er økonomien så stram, bør du heller bruke pengene på ting som skrubbe og børste, ikke masse capser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #3 Del Skrevet 16. juli 2021 Jeg vasker de i maskin sammen med treningstøy på program for det. Bruker mildt vaskemiddel, type Milo og eddik i skyllevannet. Anonymkode: f940d...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Del Skrevet 16. juli 2021 I vaskemaskin. Anonymkode: 97b5a...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #5 Del Skrevet 16. juli 2021 Putt dem i vaskemaskinen, det har gått helt fint med alle som jeg har vasket. Jeg har vasket dem på 40 grader 😊 Sønnen min har gått med caps daglig siden han var 12 år (nå er han 21) så jeg har vasket mange capser, og jeg har vasket alle sammen mange ganger 😄 Anonymkode: ad04c...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 16. juli 2021 #6 Del Skrevet 16. juli 2021 Har den plastbrem eller brem som er av mange lag med stoff, så tåler den vaskemaskin på 40 grader. Har den papp-brem, må den håndvaskes uten at bremmen blir våt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå