LittDiva Skrevet 16. juli 2021 #1 Del Skrevet 16. juli 2021 Er det noen som har nyere mønster med større størrelser? Når jeg kjøpte mønsteret så var det kun opptil L. Nå skal jeg strikke 2XL til en veninne. Jeg kan kjøpe mønsteret en gang til,eller improvisere, men om noen er snille og gir meg maskeantallet på 2 XL så hadde jeg blitt veldig glad! - hvor mange skal man legge opp? - hvor mange raglanøkninger totalt? - maskefordelingen -ermer, antall masker Tusen takk om noen gidder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alli634 Skrevet 16. juli 2021 #2 Del Skrevet 16. juli 2021 LittDiva skrev (39 minutter siden): Er det noen som har nyere mønster med større størrelser? Når jeg kjøpte mønsteret så var det kun opptil L. Nå skal jeg strikke 2XL til en veninne. Jeg kan kjøpe mønsteret en gang til,eller improvisere, men om noen er snille og gir meg maskeantallet på 2 XL så hadde jeg blitt veldig glad! - hvor mange skal man legge opp? - hvor mange raglanøkninger totalt? - maskefordelingen -ermer, antall masker Tusen takk om noen gidder! Om du kjøpte mønsteret direkte hos petitknit skal du ha fått e-post med oppdatert størrelse 👍 evnt logg inn på nettsiden hennes og sjekk om den ligger der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 16. juli 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juli 2021 alli634 skrev (3 timer siden): Om du kjøpte mønsteret direkte hos petitknit skal du ha fått e-post med oppdatert størrelse 👍 evnt logg inn på nettsiden hennes og sjekk om den ligger der Takk! Kjøpte det på Gretes et eller annet tror jeg. Men kan prøve å kontakte de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 18. juli 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 18. juli 2021 Endte opp med å bare kjøpe hele oppskriften på nytt. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 19. juli 2021 #5 Del Skrevet 19. juli 2021 LittDiva skrev (17 timer siden): Endte opp med å bare kjøpe hele oppskriften på nytt. 😄 Hvis ikke kan du bare sende mail om at du kjøpte oppskriften her *** og lurte på om du kan få den oppdaterte versjonen på mail. Det gjorde jeg en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #6 Del Skrevet 23. juli 2021 Ta kontakt med der du kjøpte oppskriften eller send en Mail til petiteknit der du dokumenterer at du allerede har kjøpt oppskrift. Anonymkode: 3df89...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå