Gå til innhold

Hvorfor tenner så mange eldre menn på ungjenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

i alderen 16-19 år. altså ikke pedofili men ikke så langt unna heller. Jeg opplevde på denne alderen og veldig ofte at menn som var på alderen med faren min prøvde seg. Jeg følte at denne alderen var veldig " populær" blandt alle menn. Samme skjedde med venninnene mine. Jeg logget meg en gang inn på en chat da jeg var 17 år gammel og mann etter mann langt oppi 60 årene kontaktet meg og syntes jeg hadde en "deilig alder" 

Hva er denne fasinasjonen for jenter mellom 16-19? er 25 år i dag og for meg som er såppass ung er det fortsatt utenkelig å prøve meg på en gutt på 16år. Men det ramlet altså tilbud fra over 30 menn når jeg var på den alderen på chat. Måtte logge meg ut for ble så mye mas at Min pc klikka. Hvorfor har menn generelt så lite sperrer på hva de kan finne på? Hvor er det moralske kompasset?

Anonymkode: 823c2...1a2

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De tenker ikke på seg selv som eldre. Og de overvurderer hvor voksne 16-åringer flest føler seg. jeg vet at jeg ihvertfall følte meg som et barn i møte med voksne menn. Alle over min alder var ELDGAMLE. 

Anonymkode: 9723c...18b

• Liker 18
Skrevet

Høres ut som pervoer.

Jeg er selv en stor kåtpeis og halvgammel gris men holder meg til jenter på 20+. Småjentene har jeg ikke noe lyst på.

Tror det mest dreier seg om at mange tror purunge jenter er lett bytte som ikke vet bedre. Unge damer ser også mye bedre ut enn eldre, så theres that også...

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke ganske opplagt da - biologi? Menn er programmert til å bli tiltrukket av unge og fruktbare damer, det er slik vi har reprodusert oss i millioner av år. På samme måte som kvinner blir tiltrukket av høye, svære, velstående menn med høy sosial status etc.

Det er selvfølgelig ikke sosialt akseptert for pensjonister å prøve seg på tenåringer, som mennesker er vi i stand til å kontrollere våre lyster.

Anonymkode: 2eba6...b70

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jakten på evig ungdom, alderspanikk, overdreven tro på egen tiltrekningskraft, og umodenhet. 

Anonymkode: ea4f8...13f

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke ganske opplagt da - biologi? Menn er programmert til å bli tiltrukket av unge og fruktbare damer, det er slik vi har reprodusert oss i millioner av år. På samme måte som kvinner blir tiltrukket av høye, svære, velstående menn med høy sosial status etc.

Det er selvfølgelig ikke sosialt akseptert for pensjonister å prøve seg på tenåringer, som mennesker er vi i stand til å kontrollere våre lyster.

Anonymkode: 2eba6...b70

Jakten på evig ungdom, alderspanikk, overdreven tro på egen tiltrekningskraft, og umodenhet. 

Kombineres disse to svarene tror jeg vi har fasit.

Anonymkode: 8d69b...0a4

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes synd på slike? Liksom, man må jo ha levd et ekstremt trist liv for å oppføre seg slik … hehe 

Anonymkode: 26852...364

• Liker 13
Skrevet

Tja, hvorfor liker de pene biler?

• Liker 6
Skrevet

i alderen 16-19 år. altså ikke pedofili men ikke så langt unna heller. Jeg opplevde på denne alderen og veldig ofte at menn som var på alderen med faren min prøvde seg. Jeg følte at denne alderen var veldig " populær" blandt alle menn. Samme skjedde med venninnene mine. Jeg logget meg en gang inn på en chat da jeg var 17 år gammel og mann etter mann langt oppi 60 årene kontaktet meg og syntes jeg hadde en "deilig alder" 

Hva er denne fasinasjonen for jenter mellom 16-19? er 25 år i dag og for meg som er såppass ung er det fortsatt utenkelig å prøve meg på en gutt på 16år. Men det ramlet altså tilbud fra over 30 menn når jeg var på den alderen på chat. Måtte logge meg ut for ble så mye mas at Min pc klikka. Hvorfor har menn generelt så lite sperrer på hva de kan finne på? Hvor er det moralske kompasset?

Disse gamle grisepikkene kan da umulig ha døtre selv?.. Jeg har og synes det er jævla creepy når gubber på min alder sikler etter lillejenta mi..

AnonymBruker
Skrevet

Biologi

Anonymkode: 6d99c...a24

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De prøver seg på umodne jenter, for så snart disse blir kognitivt modne vil de ikke ha noe som helst med dem å gjøre. 

Anonymkode: a92ee...e3a

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg nok oppsummerer det hele, ja.

Anonymkode: 4b7e4...2fc

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De prøver seg på umodne jenter, for så snart disse blir kognitivt modne vil de ikke ha noe som helst med dem å gjøre. 

Anonymkode: a92ee...e3a

Tipper mange av dem har fått satt inn et stikk en eller annen gang på ei ungjente. Så som en hund som er matet... Kommer'em tebakers.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lagt merke til at det alltid er noe som skurrer med menn som går etter unge jenter. Alkoholproblemer, notorisk utro, masse komplekser, eiesyke osv... Lista er lang. De som er normale foretrekker et forhold med ei rundt sin egen alder. Dette med biologi er bare noe de bruker for å rettferdiggjøre seg selv. 

Anonymkode: 18b41...179

• Liker 34
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det  lurer vi menn på også. Dere kvinner vil jo være "evig ung". Strutter ikke puppene deres som de gjorde før bare kjøper dere nye. Fikser dere opp med litt fillers, trener som gale, smører dere inn med ubrukelige kremer som lover ungpikehud, osv, osv - bare for å se ung ut. Hva er denne fasinasjonen? 

Endret av DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker
Skrevet
OlsenHansen skrev (29 minutter siden):

Tja, hvorfor liker de pene biler?

Du vet du har med en mannsgris å gjøre, når han sammenlikner jenter med objekter. 

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har lagt merke til at det alltid er noe som skurrer med menn som går etter unge jenter. Alkoholproblemer, notorisk utro, masse komplekser, eiesyke osv... Lista er lang. De som er normale foretrekker et forhold med ei rundt sin egen alder. Dette med biologi er bare noe de bruker for å rettferdiggjøre seg selv. 

Anonymkode: 18b41...179

Tror du er inne på noe. Ingen av dem er "hel ved". Det kan de jo ikke være for å oppføre seg sånn heller. Jenter i den alderen er lette bytter og det vet disse å utnytte. Lavmåls.

Anonymkode: 410bd...2f9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet du har med en mannsgris å gjøre, når han sammenlikner jenter med objekter. 

Ja den var kvalmende drøy.. 

Anonymkode: 410bd...2f9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neste gang mannen din får stå så kan du jo spørre om det er pga. personligheten din. Bonus er at du får en ypperlig mulighet til å starte en krangel etterpå. Vinn, vinn.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...