Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som bruker denne? Har lyst til å prøve den, og etter hva det står om den så er den midt i blinken for meg. Noen som bruker den? Er du fornøyd?

Anonymkode: f4d9a...fba

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme. +om den lukter mye? 

Anonymkode: 99d54...a77

Skrevet
On 7/16/2021 at 4:03 PM, AnonymBruker said:

Noen som bruker denne? Har lyst til å prøve den, og etter hva det står om den så er den midt i blinken for meg. Noen som bruker den? Er du fornøyd?

4 hours ago, AnonymBruker said:

Lurer på det samme. +om den lukter mye? 

Jeg har den i nyeste verson og synes den er veldig bra. Synes ikke den lukter noe spesielt. Lett og naturlig dekke.

Best resultat hvis den varmes opp med fingrene først og så påfører med fingrene. Helt super!

Skrevet

Lukter ingenting. Funker ganske så bra synes jeg. 

Skrevet

Den dekker minimalt, litt som dagkrem med farge.  Jeg har bare testet den på handa og så at den nesten ikke dekket og vil da ikke ha en særlig utjevnende effekt på huden. 

AnonymBruker
Skrevet
Maddy25 skrev (På 2021-7-25 den 22.43):

Jeg har den i nyeste verson og synes den er veldig bra. Synes ikke den lukter noe spesielt. Lett og naturlig dekke.

Best resultat hvis den varmes opp med fingrene først og så påfører med fingrene. Helt super!

mereo skrev (På 2021-7-25 den 22.50):

Lukter ingenting. Funker ganske så bra synes jeg. 

Så bra, takk for svar dere. Bruker stort sett ulike foundations fra Guerlain, og er litt lei av parfymert sminke ☺️

Peonjenta skrev (1 time siden):

Den dekker minimalt, litt som dagkrem med farge.  Jeg har bare testet den på handa og så at den nesten ikke dekket og vil da ikke ha en særlig utjevnende effekt på huden. 

Perfekt for min del da, liker ikke foundations med mye dekk ☺️

Skrevet

Ble veldig fettete på meg, aldri hatt det problemet før, kastet den. Skaff en prøve først 

Skrevet

Synes denne er helt perfekt. Sheer til kanskje middels dekk hvis du legger flere lag. Den vil ikke dekke urenheter, men er super til å jevne ut og dekke litt rødhet. Ser helt naturlig ut, og holder hele dagen og natten. Fin glow har den og, hvis en liker sånt. 

Har tørr, atopisk hud. Bruker den over dagkrem + spf. Pleier også å blande den ut med litt flytende highlighter og ansiktsolje for å få lettere dekk og mer glød og fukt.

Kicks har den i sitt sortement, kanskje du kan teste den der så du får rett nyanse? 

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hvordan blir resultatet med pudder over?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2021 den 21.16):

Hvordan blir resultatet med pudder over?

Har ikke hatt noe problem med bruk av pudder over, gjør det for å matte ned enkelt områder.

Blir ikke kakete.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...