AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Til dere single foreldre hvor barna har blitt voksne og flyttet ut, har dere fått mer lyst på ny kjæreste nå som dere bor alene? Eller er det tvert imot, endelig får dere være helt i fred? Anonymkode: fb766...079
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Jeg har voksne barn som har flyttet ut, og har ikke noe ønske om en ny kjæreste. Har vært alene i fire år nå, og får nesten pusteproblemer av å tenke på en mann i livet mitt igjen. Sier ikke at jeg kommer til å være alene for alltid, men søker overhodet ikke noe forhold akkurat nå. Liker å kunne komme hjem til tom leilighet, spise når og hva jeg vil til middag, se hva jeg vil på tv, legge meg når det passer meg, trene når jeg vil, være med venner når jeg har lyst, og generelt bare styre livet mitt selv. Snart kommer alle som er i forhold, og svarer "alt det der gjør jeg i forhold også", og det gjør de sikkert, men min erfaring er motsatt. Anonymkode: 0d10b...629 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå