Gå til innhold

Paypal har ikke lenger kundeservice-advarsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt paypal i årevis,og de har alltid hatt god service.Men nå har de begrenset kontoen min,og jeg får ikke tatt ut det jeg har inne av penger der.Jeg er en Ebayselger,og er avhengig av paypal til min business.

De svarer ikke på mail,telefon kan en bare glemme,det blir brutt av med det samme.Leser rundt på nettet nå,og det er et stort problem for mange.Twitter og Facebook.Folk klager.Paypal unnskyldte seg med "korona",men det var ifjor..Postet noe på deres community,bare copy and paste svar om hvordan sende en melding til dem,og bla bla.

Jeg vil gjette på at de er i store problemer,leser endel om folk som truer med lawsuit,og trolig har de flere slike saker foran seg.Legger inn en advarsel her om å være forsiktig.Om jeg noen gang hører fra dem,og jeg mottar beløpet som er låst fast,kommer jeg ikke til å bruke dem mer hvis jeg kan unngå det.Til alt hell er det kun 470 kroner der for øyeblikket,men det var ren flaks.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mellomrom etter komma og punktum er du snill. 

Jeg har ikke hatt noen slike problemer med PayPal, men godt å være obs, kommer helt klart til å ta ut det jeg har der ofte! 

Anonymkode: 27ab0...f71

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...