AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Noen som har sett Russian doll og vil snakke om den? For dere som ikke har sett den, det er en serie à la Groundhog day. Handler om depresjon, moral, vennskap og hva er tid. Ser det skal komme en sesong til. Hvordan tror dere den blir? Denne sesongen endte jo lykkelig så neste sesong har kanskje nye karakterer, eller hva tror dere? Anonymkode: 807e4...97e
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Jeg har sett den og jeg likte den Kanskje det blir en antologiserie, slik at vi får de samme skuespillerne, men i andre roller og med en ny historie. Slik som i blant annet American horror story og The haunting of... Anonymkode: 5c407...e6e 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 16.7.2021 den 22.10): Jeg har sett den og jeg likte den Kanskje det blir en antologiserie, slik at vi får de samme skuespillerne, men i andre roller og med en ny historie. Slik som i blant annet American horror story og The haunting of... Anonymkode: 5c407...e6e Lurt tenkt. Håper de går for noe slikt. Synes det hadde blitt meningsløst om det samme skulle skjedd med de samme karakterene en gang til, nå vet de jo hvordan de skal fikse det. Men samtidig kan det kanskje bli litt kjedelig med samme historie men nye karakterer, vi seere vet jo hva som skal til nå og da blir det ikke like mystisk og spennende for oss. Håper de går for en helt annen historie og helt annet opplegg. Blir spennende å se.🙂 Anonymkode: 807e4...97e
Pippi Lotta Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 Så bra det kommer ny sesong 🙂 jeg likte den serien veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå