AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Jeg trenger meningene deres. Saken er: Jeg er homofil, og har snakket i flere år med en annen gutt på SOME. Har møtt vedkommende endel ganger. Vi har en god tone. Vedkommende har aldri datet jenter, hvertfall ikke som er kjent for hans nærmeste. Vedkommende responderer på veldig mye av det jeg sender på Snapchat. Nå har vedkommende begynt å sende nudes, hvor han holder over kjønnsorganet men alt annet vises. Han fremstår som en rolig gutt. Ikke noe partytype. Om det skulle være av betydning. Til nå så fremstår alle tegn som at han er homofil. MEN. Han kan si små kommenterer som: Hun er pen! Når jeg får meg dame så….» Dette har han sagt ved ca 5-10 anledninger i løpet av de årene jeg har snakket med han. Hva mener dere? Hva vil han/hvilken legning har han? Dere trenger ikke si at jeg må spørre han om legningen hans, jeg står ikke i posisjon til det. Sist noen spurte han ble han drit sur. Anonymkode: 1a44a...3cb
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Hvilken skal vi kunne vite det? Og hvorfor? Det er ikke engang noe vi (eller du) har noe som helst med. Anonymkode: 789c2...0c8 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. juli 2021 #3 Skrevet 16. juli 2021 Umulig å vite, bifil kanskje? Men jeg vet ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Skrevet 16. juli 2021 Kan være at han er binysgjerrig. Anonymkode: 822f4...4a0
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #5 Skrevet 16. juli 2021 Vet han legningen din? Hva skjer hvis du gir komplimenter, eller flørter litt? Anonymkode: b9d05...64a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Skrevet 16. juli 2021 Hvis han sender nakenbilder til en han vet er bøg, er han homo. Anonymkode: bdc4d...acf 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #7 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vet han legningen din? Hva skjer hvis du gir komplimenter, eller flørter litt? Anonymkode: b9d05...64a Han vet jeg er homofil. Kan sende snap av en serie jeg ser på, og sender bilde av feks en naken mann i serien og så skriver han: «Er derfor du ser på dette ja:)» Jeg skriver tilbake når han sender bilde at han har fin kropp osv. så svarer han feks: så du synes det ser bra ut?🤣 Det er det nærmeste jeg tørr å flørte. Anonymkode: 1a44a...3cb
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #8 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han vet jeg er homofil. Kan sende snap av en serie jeg ser på, og sender bilde av feks en naken mann i serien og så skriver han: «Er derfor du ser på dette ja:)» Jeg skriver tilbake når han sender bilde at han har fin kropp osv. så svarer han feks: så du synes det ser bra ut?🤣 Det er det nærmeste jeg tørr å flørte. Anonymkode: 1a44a...3cb Presisering: HAN sender bilde av en serie jeg liker og skriver « Er derfor du ser på dette ja:)» Anonymkode: 1a44a...3cb
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #9 Skrevet 16. juli 2021 Han trenger vel ikke å være enten eller, det er uansett umulig for oss å si. Men hvis han snakker om jentekjæreste så ville jeg nok antatt at det var det han i utgangspunktet var ute etter. Så kan det jo være at han egentlig ikke bryr seg så mye om legning heller. Anonymkode: 36858...969 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #10 Skrevet 16. juli 2021 Jeg antar han er interessert i kvinner når det er det han snakker om. Mulig han er nysgjerrig på noe annet, eller egentlig bare blåser i legning. Å sende nudes kan jo bare være en bekreftelsessak, kanskje en homofil manns mening er mer verdt enn en heterofil manns. Mer naturlig å sende til en homofil mann også kanskje. Hvis du er interessert, så får du bare prøve å flørte litt hardere sånn at han tar hintet. Hvis du ikke er interessert, så er det vel ikke så viktig å vite hvilken legning han har? Anonymkode: 6a91a...3c5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #11 Skrevet 16. juli 2021 Eller at han ikke har funnet ut helt hvor han er, høres ut som han er bifil og veldig forvirra. Du burde kanskje komme til bunns i det så du slipper å sløse bort tida di og legge energi i noe som ikke er poeng i å bygge videre på. Det er han og ikke du som er problemet her, han sender veldig utydelige og forvirrende signaler. Bare spør han rett ut, han burde ta det som en mann! Anonymkode: d9c87...de6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå