AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Ja vi vet alle at dette forumet til tider har mye trolling. Men er ikke trolletrådene ofte et friskt pust i en stiv og korrekt hverdag. At folk setter ting på spissen og provoserer for å provosere. Driver ikke med trolletråder personlig, men respekterer de som lever av det. Vi kan ikke alle være saklige, nyanserte og reflekterte. Anonymkode: f247a...04e 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Hater trolling. Det ødelegger et forum. Anonymkode: db2cb...468 1
nomore82 Skrevet 16. juli 2021 #3 Skrevet 16. juli 2021 Det er ikke et friskt pust når man kommer med oppkonstruerte problemstillinger for å fremprovosere en debatt rundt et ofte omstridt tema. Get a life. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 "Frisk pust" krever vel at trollingen er original. Trollingen på Kvinneguiden synes jeg er svært lite original. Trådene handler som regel om å trykke ned trygdede, folk med diagnoser, kvinner, osv. Anonymkode: 06f50...d63 1
Era Vulgaris Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Trolletråder gjør at jeg går inn i ALLE tråder med en forutsetning om at det er trolling. Det blir som gutten som ropte ulv, man tror alt er troll til slutt. Dermed ødelegger det for de som faktisk ønsker å diskutere noe reelt. 2
Silva Pluvialis Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 Hvordan kan folk være så sikre på at tråder er "troll"? Jeg ser stadig spekulasjoner om trolling, men vi vet jo ikke? Folk opplever jo de utroligste ting, så at ting virker usannsynlig betyr ikke nødvendigvis at det er oppdiktet og løgn. Jeg har hørt, lest, sett og opplevd så mye rart, sykt og sprøtt at det er virkelig ingenting som overrasker meg lenger. Godt mulig en del er "troll", man skal ikke tro på alt folk sier, men om folk troller så vil det uansett være andre som har opplevd det som beskrives, selv om ts lyver, så diskusjonen kan være interessant i seg selv. Jeg synes spekulasjoner om trolling ødelegger debattene litt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå