Gå til innhold

Kvinne 28 år og jomfru, nå har drømmemannen dukket opp og jeg freaker ut, hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har bare kysset en mann som jeg ikke var tiltrukket av, ellers ingen erfaring med menn. Jeg har vanskelig for å slippe noen inn på meg så har bare avvist alle mennene som har prøvd seg og har ikke funnet noen jeg har vært tiltrukket av. Nå har imidlertid drømmemannen dukket opp og jeg har fullstendig angst. Han er høy, mørk, kjekk, velutdannet, litt gammeldags slik som meg, vi kan snakke time etter time om livet og alt mulig uten å gå lei hverandre. Vi har det så hyggelig sammen. Har aldri følt en slik kjemi med noen før. Han har imidlertid en del erfaring med damer seksuelt (men ikke så mye følelsesmessig) og jeg føler meg derfor skamfull over dette. Jeg fortalte at jeg hadde hatt noen kjærester bare for å ikke skremme ham vekk og virke unormal. Jeg ville ikke gå i detalj om den dysfunksjonelle bakgrunnen min og grunnen til hvorfor det er blitt som det er blitt for meg.

Jeg er redd for å ødelegge dette da jeg er redd for følelser og intimitet og å vise frem min manglende erfaring. Jeg trekker meg litt unna når han nærmer seg meg. Jeg tror han også er litt nervøs da han ikke tok steget til å kysse da vi satt veldig tett på hverandre. Han har også sagt at han ønsker seg barn og at våre barn ville fått gode gener osv så det virker som han ser for seg noe seriøst. Vi har møttes fra tid til annen i ca 3-4 måneder nå men det har ikke skjedd annet enn at vi kommer nærmere emosjonelt. 

Jeg hadde slått meg til ro med å skulle dø som jomfru og aldri få oppleve noe av det alle andre snakker om og har erfart i mange år når de når min alder slik som forhold, forelskelse og kjærlighet. Men nå har sjansen kommet til meg og jeg er livredd både for å gripe den og for å miste den. Hva skal jeg gjøre? Noen snille sjeler som kan hjelpe meg med tips og råd?

Anonymkode: eef1f...7df

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han virker som en fin mann som vil kunne gjøre dette til en god opplevelse hvis du forteller ham at du er jomfru 🌸

Anonymkode: 545d2...c7f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg bare lurer. Er du den samme som skrev et innlegg forelden der du ikke ville fortelle mannen at du var jomfru? I det innlegget skrev ts at de umulig kunne være noe problem og at han sikkert ikke merket noe.

Dette er helt feil. For at dere begge skal få en bra opplevelse når dere først er intime er det viktig at du forteller at du er jomfru.

Anonymkode: e2458...792

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må fortelle det. Har vært i dine sko. Var jeg 27?

Er han en bra fyr syns han dette bare er stas. Hvis dette er nok til å skremme ham bort, så good riddance. 
Men ikke forvent det helt store første gangen. 
Lykke til! 💕
Oppdater gjerne.

Anonymkode: d4f0b...7d8

• Liker 11
Skrevet

Kjæresten hadde vært singel 14 år og nesten ikke hatt damer disse årene. Jeg var litt skeptisk til å gå inn i dette for jeg var redd for hvordan den intime delen skulle bli, og han var nervøs for om han ikke var god nok for meg når det gjaldt sex. Men vi hoppet i det og jeg kan si at sexen vi har er bedre enn noe annet jeg har hatt. Så syns du skal hoppe i det :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ta det rolig første gang. Jeg ville også sagt ifra at jeg var jomfru. Ikke noe galt eller flaut over dette. Greit at han er forsiktig når han sprekker jomfruhinnen. 

Anonymkode: 73d15...92e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ta det rolig første gang. Jeg ville også sagt ifra at jeg var jomfru. Ikke noe galt eller flaut over dette. Greit at han er forsiktig når han sprekker jomfruhinnen

Det finnes ingen "jomfruhinne". 

Anonymkode: 1c80c...70b

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
EmilieH skrev (5 timer siden):

Kjæresten hadde vært singel 14 år og nesten ikke hatt damer disse årene. Jeg var litt skeptisk til å gå inn i dette for jeg var redd for hvordan den intime delen skulle bli, og han var nervøs for om han ikke var god nok for meg når det gjaldt sex. Men vi hoppet i det og jeg kan si at sexen vi har er bedre enn noe annet jeg har hatt. Så syns du skal hoppe i det :)

Interessant! Hvor gamle er dere og hvorfor hadde han ikke hatt noe forhold på mange år? Er han snill og en god kjæreste ellers også? Høres ut som du fant en diamant 

AnonymBruker
Skrevet

Det som får en person til å fremstå dysfunksjonell er når de lyver, ikke at de er jomfru. Har ikke funnet den rette, føltes ikke riktig, finnes hundre grunner til å være jomfru og ærlig talt er det en privatsak. Man må ikke fortelle hvorfor. Men ikke lyv på deg forhold du ikke har hatt. Tillit er så viktig i et forhold. Du kan tenke at han ikke får vite det, men kanskje han gjør det, eller kanskje han bare merker at noe skurrer etterhvert.

Grip sjansen! Bare hopp uti. Det er alltid litt skummelt i starten, men det går veldig fort over! :)

Anonymkode: 7641c...8fe

• Liker 7
Skrevet

Du forteller at du er jomfru, og at du ikke har hatt noen forhold hvor det kom så langt som til sex. At du ga inntrykk av det fordi du synes det var vanskelig å si at du er jomfru.

Du trenger ikke gå i detalj om hvorfor. Du kan bare si at det er en lang historie og at du har litt problemer med intimitet og at du først nå er rede til å ha sex.

Faktisk tror jeg 99% av menn vil føle seg spesielle over å høre det.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er du legestudenten / legen som synes alle menn er så uattraktive, lave og tynne? Med komplekser for egen høyde fordi du er for høy? Du har skrevet mange innlegg her,og det kommer jo frem at du ikke er helt som alle andre (ikke vondt ment). Men du kommer ihvertfall ikke videre i livet om du ikke prøver. Selv om det bare blir noe kortvarig er det ingen grunn til å holde igjen, bare hopp i det.

Anonymkode: d89a6...6dc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, jeg bare lurer. Er du den samme som skrev et innlegg forelden der du ikke ville fortelle mannen at du var jomfru? 

Anonymkode: e2458...792

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du legestudenten / legen som synes alle menn er så uattraktive, lave og tynne? Med komplekser for egen høyde fordi du er for høy? Du har skrevet mange innlegg her,og det kommer jo frem at du ikke er helt som alle andre (ikke vondt ment). 

Anonymkode: d89a6...6dc

Hva er greia med å stadig spørre folk om de er noen andre?

Anonymkode: 943e1...a92

• Liker 6
Skrevet

Null problem. Damer slipper lett unna med å ikke være voldsomt aktive i senga, ihvertfall i starten. Og du finner fort ut av det. Det der går aldeles utmerket. 👍

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bare ligge der. Mannen gjør hele jobben uansett!

Anonymkode: 454e9...d79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det finnes ingen "jomfruhinne". 

Anonymkode: 1c80c...70b

Skjede kransen er Jomfruhinnen.

Anonymkode: 2ec18...27b

• Liker 1
Skrevet

Tenker at dette må dere bare hoppe i. Kyss han, og ta det derfra. Når dere først har hatt sex, så kommer du til å innse at det ikke er så big deal som du har gjort det til i hodet ditt. 

Drit i om det er bra eller dårlig første gangen. Det går seg til om kjemien er der. Ikke overtenk. Mennesker har ligget med hverandre helt siden tidenes morgen. 😉

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Interessant! Hvor gamle er dere og hvorfor hadde han ikke hatt noe forhold på mange år? Er han snill og en god kjæreste ellers også? Høres ut som du fant en diamant 

Vi er 33 og snart 36. Ikke hatt noe forhold fordi han rett og slett har hatt det bra og ikke funnet HENNE! Ja, funnet meg verdens fineste fyr, han er virkelig helt fantastisk. Funnet meg en diamant, ja ❤️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ta det rolig første gang. Jeg ville også sagt ifra at jeg var jomfru. Ikke noe galt eller flaut over dette. Greit at han er forsiktig når han sprekker jomfruhinnen. 

Jomfruhinnen finnes ikke, og det er ingenting som sprekker. 

https://forskning.no/kultur-sex/nei-kvinner-har-ikke-en-jomfruhinne-som-kan-avslore-om-hun-har-hatt-samleie-eller-ikke/1737093

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
EmilieH skrev (På 17.7.2021 den 3.07):

Vi er 33 og snart 36. Ikke hatt noe forhold fordi han rett og slett har hatt det bra og ikke funnet HENNE! Ja, funnet meg verdens fineste fyr, han er virkelig helt fantastisk. Funnet meg en diamant, ja ❤️

Dette høres så koselig ut. Hvordan turte han å sjekke deg opp/be deg ut etter så lang tid uten noen? Var han nervøs før første gang sammen? Hvor lang tid møttes dere før dere hadde sex? Hadde du hatt mange partnere og mye sex før ham? Gruet du deg til sex? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dette høres så koselig ut. Hvordan turte han å sjekke deg opp/be deg ut etter så lang tid uten noen? Var han nervøs før første gang sammen? Hvor lang tid møttes dere før dere hadde sex? Hadde du hatt mange partnere og mye sex før ham? Gruet du deg til sex? 

Han er ikke så nervøs av seg så han spurte rett og slett bare om første daten og den ble så bra. Han var veldig nervøs før første gangen for han var han ikke klarte å tilfredsstille meg. Vi datet i litt over en måned før første gangen. Har hatt litt flere partnere og sex enn han ja. Jeg gruet meg ikke men ville vente for jeg var redd han skulle avvise meg etter første gang. Det gjorde han ikke og etter det har det vært mye og ofte sex i forholdet vårt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...