Gå til innhold

Trondheimstreff, anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare kaster ut en løs tanke her nå: Det er jo ihvertfall noen av oss som skal gifte seg som bor i Trondheimsområdet- andre som har giftet seg for ei stund sida har kanskje også lyst til å være med også?-Kanskje vi skulle prøvd å få til et treff? Vi virker jo som oppegående og hyggelige mennesker i tillegg, og det kunne kanskje vært artig å bla i blader, diskutere ideèer, utveksle erfaringer og rett og slett "slarve" litt? Noen som er interessert? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg kunne godt tenke meg å være med på en bryllupspjattkveld! :Nikke:

Bor på hybel i Trondheim i uka (er mye hjemme i helgene) så en hverdagskveld ville passa best for meg da.. Flere som blir med eller??? Corazon, Jannemm+++++? Huff, blir sikkert den yngste jeg da, bare snart 21 år.. jaja :ler: Vi er i samme situasjon/tilstand i hvert fall! :bryllup:

Skrevet

Så koselig! *puffer denne litt lengre opp sånn at de andre får øye på den* ;)

Skrevet

Jeg er her jeg også... Men har ikke kommet så langt i planleggingen, og det er jo en stund til (mai 2007).

Skrevet

Det kunne vært moro! -Men husk, jeg kunne vært mora deres, blir jo 40 i høst...Gidder dere å ha md "gamle" meg, så er jeg med! :)

Gjest lillelou ikke innlogga
Skrevet

Selfølgelig skal du få være med, Corazon! Jeg er 29, så hvis du skulle vært mora mi,hadde du vært ekstreeeemt og ulovlig tidlig ute ;) .

Skrevet

Artig at så mange har lyst! :hoppe:

Abg tidspunkt, så er uka som kommer litt uaktuell fir meg-jeg resier nordover for å hjelpe til med min mormors 90årsdag. Men kanskje uka deretter, eller neste?Kan som regel alle dager, jeg ;) .

Skrevet

Jeg er litt "vanskelig", har det travelt på kveldstid en stund, men enkelte kvelder går, selvsagt. Det er bare å foreslå en dato, så får vi se hvor mange som kan!

Skrevet

Så gøy!! Vi kunne gjerne venta til neste uke for meg også, har en del planer denne uka..torsdager går ikke for meg, ellers har jeg ikke noe "fast" :) Bare kom med et forslag dere som er mer opptatt ;)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Kanskje jeg også kan være med, er jo nygift men det spiller vel ingen rolle :roll: . Har fri stortsett hver dag utenom onsdager.

Skrevet

Klart du kan det Mr S!! Bare kjekt å høre hvordan det gikk, bilder er heller ikke å forakte.. ;)

• 3 uker senere...
Gjest lillelou
Skrevet

På tide å kicke liv i denne igjen! Hva sier dere, damer-har dere lyyyyst? For midt vedkommende er det fra neste uke av som er aktuelt-da er jeg stort sett ledig alle dager. :)

Skrevet

Yippeeee!

Neste uke høres bra ut. Blir ferdig med inneværende tidkrevende prosjekt førstkommende helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...