Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen på mandag eller onsdag (har gitt opp, så skriver det ikke ned lenger...). Har fortsatt ikke fått mensen. Har stabilt ømme pupper, hvilket er mitt tydeligste graviditetstegn (6. gangen nå...). Null lyst på vin, murring, verking i lysken, trøtt og blir uvel i bølger noen ganger hver dag.

Tok test i dag tidlig, og den var 100% negativ. Men jeg tok den ikke på morgenurin - tok den på en liten skvett som kom etter å ha kjøpt testen etterpå.

Er det fortsatt håp? Tenkte at når jeg hadde så tydelige symptomer ellers, så ville det være nok hcg uansett hva slags urin jeg testet på.

Takknemlig for alle svar.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at er du 14-16 dpo burde du få en svak strek uansett når på dagen du tester. Men det skjer jo unntak. Det beste du kan gjøre er å ta en på morgenurin i morgen tidlig, eller drikke lite og vente rundt 5 timer og ta en til i dag☺️ Lykke til!

Anonymkode: 4b7e5...6cc

Skrevet

Ja, du har nok rett. Får være tålmodig til i morgen....  Har hatt ømme pupper rett rundt mens før, og også mens som kom 3-4 dager senere enn normalt. Men aldri forsinket mens + ømme pupper over flere dager, så føler sterkt at noe er annerledes. Noe krøll på hormonene er det i allefall.

Kryss fingrene!

AnonymBruker
Skrevet
Finejosefine skrev (1 time siden):

Ja, du har nok rett. Får være tålmodig til i morgen....  Har hatt ømme pupper rett rundt mens før, og også mens som kom 3-4 dager senere enn normalt. Men aldri forsinket mens + ømme pupper over flere dager, så føler sterkt at noe er annerledes. Noe krøll på hormonene er det i allefall.

Kryss fingrene!

Jeg krysser fingrene for deg!

Anonymkode: 4b7e5...6cc

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det med deg TS?

Anonymkode: cf00f...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...