Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet man ikke skal fjerne hår i underlivet før fødselen, men hvor lenge bør man unngår det etter fødselen? Bør man vente 6 uker? 

Jeg bruker veet, ikke barbering og tar ikke alt, bare i kantene. Er det noen grunn til å la være? 😬 Er 3 uker siden fødselen og ble sydd etter klipp men blør ikke mer og hevelsen gått ned.

Skulle bare ha tatt bikinilinja litt så jeg kan gå med... shorts 😂😂 Er blitt litt villskog.

Anonymkode: 6e2d2...16a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberte meg når stingene var borte, var livredd for å dra ut stingene. De forsvant vek 4-5 uker etter fødsel. 

Men bikinilinja hadde jeg tatt om jeg hadde følt for det!

Anonymkode: 8c44c...8a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg barberte meg når stingene var borte, var livredd for å dra ut stingene. De forsvant vek 4-5 uker etter fødsel. 

Men bikinilinja hadde jeg tatt om jeg hadde følt for det!

Takk for svar :) Jeg ser ikke noen sting, regner med jeg er sydd innvendig,og jeg har uansett ikke tenkt å fjerne noe der, bare det verste i bikinilinja foran :)

Jeg blir så nuppete av barbering (ja, har prøvd alt🙈), men aldri reagert på veet. Men vet ikke om det er "verre" eller "bedre" enn barbering mtp infeksjonsfare? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar :) Jeg ser ikke noen sting, regner med jeg er sydd innvendig,og jeg har uansett ikke tenkt å fjerne noe der, bare det verste i bikinilinja foran :)

Jeg blir så nuppete av barbering (ja, har prøvd alt🙈), men aldri reagert på veet. Men vet ikke om det er "verre" eller "bedre" enn barbering mtp infeksjonsfare? 

Så lenge det bare er bikini linja, så ser ikke jeg at det skal være noe problem? :klo:

Jeg vet ikke altså, men jeg hadde nok gjort det selv om jeg hadde født på denne tiden av året. Fødte i januar,så var ikke noe behov for å barbere der før stingene var borte.

Jeg tror du trykt kan bruke veet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...