*melis* Skrevet 15. september 2005 #1 Skrevet 15. september 2005 Er det noen som vet om det går an å få makeup-veiledning av eksperter? Og da mener jeg for eksempel profesjonelle makeup-artister. Sånne som sminker skuespillere o.l. Finnes det noe sted man kan gå å få profesjonelle råd angåande hvilken foundation man bør bruke, hvilke farger man kler osv. Vet at det går an å spør ansatte i parfymerier og sånn, men stoler ikke helt på disse av en eller annen grunn..
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #2 Skrevet 16. september 2005 Jeg har hørt at de er flinke til å gi make-up veiledning på Beths Beauty Center i Bygdøy Alle.
Ling Skrevet 16. september 2005 #3 Skrevet 16. september 2005 Kommer litt ann på hvor du bor... Men hvis du bor i Oslo kan jeg hjelpe deg! Send meg pm.
*melis* Skrevet 16. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2005 Bor i Lillehammer. Så det hadde vært aller greiest hvis det var i det området. Men jeg kan jo ta det ei helg jeg er i Oslo
Scheherazade Skrevet 16. september 2005 #5 Skrevet 16. september 2005 På Make-Up Store er visstnok alle som jobber makeup-artister. Men det har de vel heller ikke på Lillehammer? Ellers har jeg vært superfornøyd med en sånn sminke"time" hos Body Shop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå