AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Har registrert at babyen de siste dagene er blitt rødere på sete. Smører med sink salve og prøver å lufttørke osv. Veldig usikker på hva det er da jeg ikke har sett dette før. Er flere steder ildrødt og ser nesten ut som mulig hudavskarping. Flere ildrøde prikker. Noen som har erfaring med dette?? Anonymkode: 97b63...f57
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Hva bruker du for å vaske baby da? Jeg opplevde det samme når jeg brukte våtservietter men gikk over til tørrservietter vann og olje ved vask, så sinksalve. Ble raskt borte. Anonymkode: 1cb49...1dd
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #3 Skrevet 16. juli 2021 Bruker tørrservietter med vann og babyolje. Anonymkode: 97b63...f57
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Skrevet 16. juli 2021 Sikkert fuktighetsutslett. Ville smørt på inotynol og klappet huden. Altså ikke dra kluten hit og dit. Anonymkode: 86d06...58c
RockyRose Skrevet 16. juli 2021 #5 Skrevet 16. juli 2021 Min tåler verken babyolje(ved konsentrert vasking) så eg brukar oftast berre vatn. Vatn og babyolje oppi dersom det er mykje gris. Og han tåler heller ikkje sinksalve. Blir veldig raud av begge deler. Prøv inotyol - den inneheld sink, og fungera fantastisk her! 😄 Og lufttørk så ofte og lenge du gidd, det gjer såå godt for huda 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Skrevet 16. juli 2021 Hvis det blir veldig hissig, blemmer og det ser ut som at huden løsner ville jeg kontaktet lege. Hudinfeksjon er en mulighet, og noen av dem krever behandling. Anonymkode: 4599d...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå