AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Først og fremst, jeg vet 14cm lang, og 13 cm omkrets penis er lite. Men lurer bare, kjenner dere noe til en slik størrelse, når dere blir tatt bakfra? Evt misjonær? Anonymkode: 01ec9...4a3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Er det ikke grenser for hvor mange penistråder en kan opprette her inne? Skriv heller spørsmålet ditt i en av de 78453720349732 andre trådene om tema. Anonymkode: 4792e...27d 10
mannfolket Skrevet 16. juli 2021 #3 Skrevet 16. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Først og fremst, jeg vet 14cm lang, og 13 cm omkrets penis er lite. Men lurer bare, kjenner dere noe til en slik størrelse, når dere blir tatt bakfra? Evt misjonær? Anonymkode: 01ec9...4a3 Spør fastlegen din. 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #5 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Først og fremst, jeg vet 14cm lang, og 13 cm omkrets penis er lite. Men lurer bare, kjenner dere noe til en slik størrelse, når dere blir tatt bakfra? Evt misjonær? Anonymkode: 01ec9...4a3 Hvordan i svarte skal fremmede kvinner du aldri vil møte vite noe om hvordan din penis føles i deres vagina? ALLE KVINNER ER LITT FORSKJELLIGE, akkurat som menn er skapt litt forskjellige. Noen er mindre enn andre, noen er større. Sånn er det bare. Ingen vet hvordan din neste partner vil føle det å ha din penis inne i seg! Det er jo umulig! Og menn kan bare slutte og bable om den evige lengden på penis! Lengden har ingenting å si! Det er viktigere med tykkelse, for det er det man kjenner. Vagina er uten følelser lenger inne, så man kjenner uansett ikke det som er forbi de første få cm i skjedeåpningen. Mener det var 5 cm inn jeg leste en gang, at skjeden har følelser. Bakenfor det kjenner man ikke noe. Så om penis er 20 cm, er 15 av dem bortkastet. Tykkelsen derimot, kjenner kvinner i åpningen, der er det mye følelser. For meg er tykkelsen mye, mye viktigere. Anonymkode: 856f1...c9f 12
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke grenser for hvor mange penistråder en kan opprette her inne? Skriv heller spørsmålet ditt i en av de 78453720349732 andre trådene om tema. Anonymkode: 4792e...27d Herregud da, det er jo bare dagens første. Gi nå fyren litt slack. Anonymkode: 396da...9a3 12
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #7 Skrevet 16. juli 2021 Men damer kan dere svare seriøst, kjenner dere noe til en slik penis? Anonymkode: 01ec9...4a3
SlemUlv Skrevet 16. juli 2021 #8 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Men damer kan dere svare seriøst, kjenner dere noe til en slik penis? Anonymkode: 01ec9...4a3 Nei, for jeg ville ikke hatt sex med en som var så opptatt av sin egen penis. 16
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #9 Skrevet 16. juli 2021 Så hvorfor sier enkelte at enkelte peniser er for lite? Hva legger dere i det? At dere ikke kan kjenne penisen i vaginaen? Anonymkode: 01ec9...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #10 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud da, det er jo bare dagens første. Gi nå fyren litt slack. Anonymkode: 396da...9a3 Ahhh, jeg visste ikke at det var en daglig kvote man måtte fylle, men det forklarer i så fall mye 🍆 Anonymkode: 4792e...27d 2
Realverdien Skrevet 16. juli 2021 #11 Skrevet 16. juli 2021 Har erfaring med 200+ kvinner. Har selv bra apparat. Damene har utbytte av de aller fleste peniser. Også de på 13 i omkrets. I alle fall er det hva jeg har observert og hørt. De velger heller en liten pikk enn en stor dildo f.eks. bortsett fra de aller simpleste og hedonistiske bertene, så er det oppmerksomheten de ønsker egentlig. Sex er bare mynten de kjøper oppmerksomheten med. Antall orgasmer du gir henne har lite å si i min erfaring. Faktisk virker det som om damene klenger seg mer til deg om du gir dem dårlig fuck'n'duck sex. Nesten som om de skjønner at en fyr som skikkelig anstrenger seg mellom beina på dem er 'under dem' i hierarkiet eller noe. Og da vil'em ikke ha ham. just saying. Min erfaring fra kjøttmarkedet.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #12 Skrevet 16. juli 2021 Kjetilkasper@outlo skrev (2 minutter siden): Mulig du er inne på noe, men det er meningsløst å sammenligne dildo størrelse og penisstørrelse, og ut i fra det trekke noe slutninger. Dildoer blir som regel brukt på en helt annen måte. Du mener kanskje vibrator. Dildo er en helt adekvat sammenlikning. Anonymkode: 4792e...27d 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #13 Skrevet 16. juli 2021 Realverdien skrev (10 minutter siden): Har erfaring med 200+ kvinner. Har selv bra apparat. Damene har utbytte av de aller fleste peniser. Også de på 13 i omkrets. I alle fall er det hva jeg har observert og hørt. De velger heller en liten pikk enn en stor dildo f.eks. bortsett fra de aller simpleste og hedonistiske bertene, så er det oppmerksomheten de ønsker egentlig. Sex er bare mynten de kjøper oppmerksomheten med. Antall orgasmer du gir henne har lite å si i min erfaring. Faktisk virker det som om damene klenger seg mer til deg om du gir dem dårlig fuck'n'duck sex. Nesten som om de skjønner at en fyr som skikkelig anstrenger seg mellom beina på dem er 'under dem' i hierarkiet eller noe. Og da vil'em ikke ha ham. just saying. Min erfaring fra kjøttmarkedet. GubbaNoa! Her var det mye synsing på deg, lillegutt! Anonymkode: 5c7ac...fbe 10
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #14 Skrevet 16. juli 2021 Kjetilkasper@outlo skrev (59 minutter siden): Det er nok helt greit. Ikke akkurat drømmestørrelsen til flertallet av kvinner, men en tykkelse på 13cm er slett ikke ille, så det går nok fint. Hvor stor penis har du? Anonymkode: 01ec9...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #15 Skrevet 16. juli 2021 Realverdien skrev (51 minutter siden): Har erfaring med 200+ kvinner. Har selv bra apparat. Damene har utbytte av de aller fleste peniser. Også de på 13 i omkrets. I alle fall er det hva jeg har observert og hørt. De velger heller en liten pikk enn en stor dildo f.eks. bortsett fra de aller simpleste og hedonistiske bertene, så er det oppmerksomheten de ønsker egentlig. Sex er bare mynten de kjøper oppmerksomheten med. Antall orgasmer du gir henne har lite å si i min erfaring. Faktisk virker det som om damene klenger seg mer til deg om du gir dem dårlig fuck'n'duck sex. Nesten som om de skjønner at en fyr som skikkelig anstrenger seg mellom beina på dem er 'under dem' i hierarkiet eller noe. Og da vil'em ikke ha ham. just saying. Min erfaring fra kjøttmarkedet. Hvor stor penis har du da? Anonymkode: 01ec9...4a3 1
Realverdien Skrevet 16. juli 2021 #16 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor stor penis har du da? Anonymkode: 01ec9...4a3 Har ikke målt tykkelse. Men 18.3cm lang på en veldig god dag da jeg var ung. Linjal presset mot beinen som det heter seg at man skal. Lot meg gruppepresse til å måle av ei dame. Nå tipper jeg 16.5 på en ordinær dag. Runde to og tre i senga sikkert nede i 15. Noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #17 Skrevet 16. juli 2021 Realverdien skrev (26 minutter siden): Har ikke målt tykkelse. Men 18.3cm lang på en veldig god dag da jeg var ung. Linjal presset mot beinen som det heter seg at man skal. Lot meg gruppepresse til å måle av ei dame. Nå tipper jeg 16.5 på en ordinær dag. Runde to og tre i senga sikkert nede i 15. Noe slikt. 18, ja. Og her sitter jeg med mine stusselige 14.. Anonymkode: 01ec9...4a3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #18 Skrevet 16. juli 2021 Den beste sexen (og eneste orgasmene) jeg har hatt er med en penis med ca 10 cm lengde og 9 cm omkrets, alt større en dette har vært en skuffelse. Jeg takler ikke følelsen av å bli "fylt opp", og denne penisen bare stimulerte og traff G-punkt helt perfekt. Er ikke noe galt med vaginaen min, vi damer er bare like forskjellig som dere. Ikke bruk energi på å bekymre dere over penisstørrelse, lær dere heller hvordan kvinnekroppen fungerer. K28 Anonymkode: a5c8a...1a3 9
SlemUlv Skrevet 16. juli 2021 #19 Skrevet 16. juli 2021 Menn bør slutte å høre på hva andre menn, sier om hva kvinner liker. 7
tdm900 Skrevet 16. juli 2021 #20 Skrevet 16. juli 2021 SlemUlv skrev (5 timer siden): Nei, for jeg ville ikke hatt sex med en som var så opptatt av sin egen penis. 🤣😂🤣😂🙌👍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå